Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Suriname

• Onderwerp starter Onderwerp starter zonja
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zonja

Member
Zoek ondernemend gezelschap om samen het binnenland van Suriname te bezoeken en de buurlanden .
Ben je ondernemend en relax op z,n tijd dan hoor ik graag van je

Zoek ondernemend gezelschap om samen het binnenland van Suriname te bezoeken en de buurlanden .
Ben je ondernemend en relax op z,n tijd dan hoor ik graag van je
Ik ben oondernemend en wil dolgraag naar Suriname, naar Paramibo en zeker ook naar de binnenlanden van Suriname. Wanneer zou je willen gaan en hoe wil je reizen/ verblijven?

Goedendag Pauly ik ben er inmiddels al.
Ik heb weinig reacties gehad , wat is jou leeftijd en ben je al ooit in de tropen geweest ?

Goedendag Pauly ik ben er inmiddels al.
Ik heb weinig reacties gehad , wat is jou leeftijd en ben je al ooit in de tropen geweest ?
Hoe bevalt het, blijf je lang. Ik kan je je binnen afzienbare tijd niet nareizen. Overigens, ik ben een zeer ervaren reiziger, ok in de tropen. Veel plezier in Suriname, vast bijzonder.

Hoe bevalt het, blijf je lang. Ik kan je je binnen afzienbare tijd niet nareizen. Overigens, ik ben een zeer ervaren reiziger, ok in de tropen. Veel plezier in Suriname, vast bijzonder.
Ik hoor het wel Pauly wat jou heeft gemotiveerd om op mij oproep te reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...