Tanzania (Zanzibar)? Help!

Discussie in 'Afrika' gestart door Hanae21, 5 mrt 2016.

1. Hanae21

Hanae21 New Member

Beste leden,

In augustus trouw ik met mijn lieve partner en wij willen graag op huwelijksreis gaan. Nou waren wij een beetje research aan het doen en kwamen wij uit op Zanzibar. We weten alleen niet goed waar te beginnen. We willen graag op safari, maar ook kunnen shoppen én ook een deel een zonvakantie hebben.

Heeft iemand misschien tips voor ons waar te beginnen ( evt. een hotel die deze activiteiten aanbiedt)?

Alvast enorm bedankt.

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Ik stel je voor om enkele reisprogramma's te bekijken. Met de info die je daar vind kan je dan verder aan de slag gaan. Als je liever een pakketreis boekt kan je dat natuurlijk ook doen, dan hoef je je geen zorgen te maken.
    Voor de Safari moet je op het vaste land zijn en voor de mooie stranden in Zanzibar dus je zal een vlucht / boot moeten nemen.

Enkele reisprogramma's
    Detail:Tanzania ( safari ! ) en ZANZIBAR 2016 [De Blauwe Vogel]
    Tanzania Safari & Zanzibar Beach Holiday
    16 Days Serengeti & Selous & Zanzibar - Tanzania Adventure

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie