Ik zoek een reisgenoot om samen te voet naar Santiago De Compostella te gaan. Ik zou graag de route Camino Francés volgen. Deze vertrekt vanuit Saint- Jean- Pied- De- Port en is zo'n 800km lang. Bedoeling is van elke dag zo'n 25km te wandelen en ik plan er zo 3maand over te doen.
Ikzelf ben 23 jaar en heb Maatschappelijk werk gestudeerd en werk reeds een kleine 2 jaar. Mijn motivatie en gedrevenheid om deze tocht te maken leg ik met veel plezier toe in verder contact.
Ik ben reeds lid van de Compostela genootschap en zou graag in de lente van 2012 willen vertrekken. Een vaste datum is er nog niet. Dat zijn praktische zaken die we best met twee bespreken en overleggen.
Mijn reisgenoot moet vooral gemotiveerd zijn en een positieve ingesteldheid hebben. Leeftijd, geslacht of religie dat is bijzaak. Zolang het maar klikt.
Ik heb zelf in de paasvakantie nog een "stukje" van 300km gewandeld. Ik weet niet wat je motivatie is, maar als je "jezelf wil tegenkomen" raad ik aan om het alleen te doen. Ik ben op die 12 dagen slechts een paar uurtjes alleen geweest totdat ik voor mezelf had uitgemaakt dat ik eens twee dagen alleen wilde zijn. Gaat evengoed, maar als je wil, kom je altijd (heel boeiende en uiteenlopende) reisgezellen tegen.
Hey, ikzelf (M, 20j, Dendermonde) zou ook graag nr Compostella stappen mr heb eigenlijk een beetje schrik om alleen te vertrekken aangezien ik geen ervaring heb met lange wandelreizen. Ik ben beschikbaar vanaf maart 2012 en zou de tocht vooral doen om te genieten van de rust en de zorgeloosheid.