test

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ozone

New Member
Zeilreis 27 juli Middelandse zee!u

Hallo,

zoek je nog een leuke vakantie, met avontuur, zon, wind, en vol natuur? Ikzelf zoek nog bemanning/reizigers voor een trip in de Middelandse zee, vertrekken 27 Juli met zeiljacht vanuit de haven van Toulon (Marseille) (voor één of twee weken). Ligt in het zuiden van Frankrijk. Vorig jaar dit gebied bezeild en ik vind het prachtig. Wind, zon en dolfijnen, met 'savond een lekker restaurantje op de kade. Smorgens wakker worden en onbijt op dek..niets is zaliger. Ik zou deze keer het eiland Porquerolles bezoeken of les calanques de Marseille.Moet je maar googlen voor fotos. Aangezien een boot huren geld kost zoek ik nog enkele opstappers (zo een 1800 per week voor de boot). Met genoeg mensen valt dit goed mee, aangezien je de huurprijs kan delen, dit komt dan neer op 300 euro per persoon, voor slapen op de boot. Het leuke is dat je op plaatsen komt die niemand anders kan bezoeken.
Ikzelf ben schipper met de nodige certificaten:good:
De jacht zelf is groot genoeg en biedt genoeg slaapplaatsen.

Ik kan je op vraag fotos van vorig jaar opzenden of te vinden op men profiel.

Groetjes,

Stefaan

ps: de verhuurder kan je hier vinden http://www.quovadis.pro/fr/

Bijlagen

• DSC_0507.webp
    DSC_0507.webp
    137.9 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Klinkt te gek, zeilen, natuur, vrijheid op het water en reizen samen in een groep

Mocht je nog iemand zoeken hou me zeker aanbevolen, dol op water en, de kust.
Heb vroeger veel gezeild, incidenteel op een grote boot. Maar ben de beginselen nog steeds niet vereerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan