Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Thailand 3-5 weken eind 2023/begin 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mireille1984

New Member
Hoi,

Ik ben Mireille uit Eindhoven en ben 38. Ik ben sportief en actief aangelegd en wil graag een maandje backpacken door Thailand. Ik ben niet van de massale en de enorm toeristische eilanden, zoals Phuket en Krabi. In 2019 ben ik ook naar Thailand geweest en vond onder ander Koh Tao en Koh Phayam geweldig, maar Krabi of Bangkok zelf trok me niet zo. Zelde als Chang Mai, terwijl ik Pai erg leuk vond tijdens de Mae Hong Son Loop (op een motorscooter). Ook vond ik het slapen in een tentje op het strand op de Surin Eilanden erg mooi om eens mee te maken.

Ik zoek iemand van mijn leeftijd die ook van een actieve vakantie houdt en met mij nog meer van Thailand wil ontdekken. Ik heb nog niks vast staan, maar wil wel graag naar Koh Sok en Koh Lipe. En ik hoef niet iedere dag actief bezig te zijn hoor, af een toe een zon dagje tussendoor geniet ik ook enorm van!

Ik wil graag ongeveer 4 weken weg, periode maakt me in principe niet veel uit. Liefste wel na de regenperiode, rond het einde van het jaar of begin volgend jaar, maar ik ben daar nog heel vrij in.

Heb je interesse, stuur me dan een berichtje!

Groetjes Mireille

Hoi Mireille,

Ik ben Özbey, roepnaam Ös.
Thailand is een geweldig mooi land.
Ca. 11 jaar geleden geweest.
Ik wil er graag nog een x terug. Leuk idee.
Ik ben 43 jaar oud met een jonge geest. Ik ben sportief. Val ik nog onder de criteria van je leeftijd?

Hoi Mireille,
Ik heb helaas nog geen ervaring met backpacken maar zou dit wel heel graag willen! Tailand lijkt me heel mooi en zou het leuk vinden om erheen te gaan! Reisperiode maakt voor mij ook niks uit en ben zeker sportief/actief en kom zelf ook uit de regio eindhoven. Ik ben zelf 28 jaar
Groetjes Mitchel

hji Mireille,
Ik ben daphne 42 jaar en woon in Amsterdam.
Mij lijkt het leuk om samen deze reis te maken.

ik ben in 2019 6 weken wezen backpacken in thailand.
maar wil graag nog is terug. om de niet/mindere toeristische plekken van thailand te bezoeken..
ik houd ook van actieve, avontuurlijke, low budget reizen.
met zo nu en dan een relax verwen dagje ertussen met iets meer luxe..

slapen in een tent, nachttrein, hostel of boomhut. helemaal super.

hopelijk hoor ik van je.
groetjes daphne

Breng een bezoek aan Koh Chang, na Phuket het grootste eiland, maar weinig bebouwd. Prachtige stranden, plekken waar je rust vindt, maar ook waar je tot in de late uurtjes kunt feesten. Maak uitstapjes naar Koh Kood, Koh Mak. Veel plezier! Groeten Evelien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...