Thailand & co

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurence

New Member
Hey,

Ik ben een studente van 19, op zoek naar een enthousiaste, goedlachse reisgenoot. Graag zou ik volgende zomer Thailand en andere ontdekken. Ikzelf ben nogal een avontuurlijk type, die veel wil gezien hebben. Vooral zomerse bestemmingen spreken mij aan. Voorlopig ben ik slechts 1x gaan backpacken, maar ik ben dolenthousiast om de wereld verder te ontdekken! :-)

Groetjes,
Laurence

Dag Laurence!

Ikzelf ben ook een 19 jarige studente die houdt van avontuur. Backpacken is een onbekend terrein voor mij, maar ik droom er van om het te ontdekken!
Thailand staat zeker en vast op mijn 'to do' lijstje. Ik hou er van om dingen te zien, in de cultuur te kruipen en om mijn grenzen te verleggen.

Zelf heb ik al een groot deel van Europa gezien, toen ik de kans kreeg om naar China te gaan was ik verkocht.
De wereld zien, dat is het plan.

Bij deze meld ik je graag dat ik geïnteresseerd ben in je oproep.

Groeten,
Sarah

Hey Sarah!

Ik zou het echt leuk vinden om met enkelen te vertrekken richting het Zuid-Oosten. Zeker als we van dezelfde leeftijdsgroep zijn! ;) De periode hangt voor mij wel af van de herexamens, daarom zou ik graag eind juli-begin augustus als reisperiode nemen. Lukt dat voor je?

Groetjes,
Laurence

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan