Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Thailand en buurland

Status
Niet open voor verdere reacties.

shakti

New Member
Wie wil ook van het heerlijke Thailand genieten (jan-feb 2016) gedurende een 20 tal dagen? Ik ben er al meermaals geweest. Vermits we ter plaatse alles kunnen vastleggen is er een grote keuze aan mogelijkheden. Mijn voorkeur gaat uit naar een variatie in genieten,zon,natuur,cultuur,avontuur en rust..Ik ben alleenstaande 56 jaar, geen backpakker, maar heel ervaren met openbaar vervoer. Om een goedkoop vliegtuigticket te boeken is het vereist dat we vroeg boeken.

Beste Shakti, ben je inmiddels naar Thailand geweest of heb je het om de 1 of andere reden uitgesteld. Misschien omdat je nog op zoek bent naar een geschikte reispartner ? Wel, die zou ik dan wel eens voor je kunnen zijn, in dat geval. Ikzelf ben een ook een 56--jarige allenstaande man, die houdt van reizen en in het bijzonder naar warmere oorden zoals Thailand en omgeving. Ik ben er in 2014 ook al geweest en had er zo van genoten en wou zeker nog eens terug daar naartoe reizen, maar op mijn eentje zie ik dat niet zo zitten. Daarom dacht ik dat het misschien interessant zou kunnen zijn om dan met zijn tweeën te gaan (zonder enige bijbedoelingen) enkel als leuke reispartners... Zie jij dat ook zitten ?

Vriendelijke groetjes en tot nzder bericht ?

Dirk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...