Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Thailand in augustus!!!! :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

cufranzi

New Member
Hey,

Ben je zoals ik van plan in augustus in Thailand rond te trekken? Mijn
vliegtuigtickets zijn al geboekt (6 augustus tot 3 september) en om mijn
reis nog leuker te maken zoek ik nu nog een reisgenote die zin heeft met
mij het land te verkennen. Ik ben iemand die graag iets van de cultuur
en de mensen van een land leert kennen. Bovendien zal ik misschien ook
graag voor enkele dagen gaan duiken om de mooie onderwaterwereld van
Thailand te zien. Als je dus ook in augustus in Thailand rondreist of
van plan bent ernaartoe te gaan zou het leuk zijn als je me per e-mail contacteert.
Misschien hebben we nog meer gemeenschappelijke interesses dan Thailand?

Groetjes,
Franzi

Hai,

Hej ik zou evt wel een deel van je reis mee kunnen. Mijn vakantie duurt maar tot midden aug.

Nou let me know, als je geinteresseerd bent..

Ciao!

Hey,

Misschien kan je een beetje meer over jou vertellen en dan zien we wel of we zin hebben met elkaar rond te trekken. Was je sowieso van plan om naar Thailand te gaan? Indien wel, heb je al een idee gehad wat je wil zien? Ik ben nog een beetje aan het rondkijken wat me zou interesseren. Wou zeker gaan duiken, en eigenlijk een beetje naar het Noorden kijken maar misschien ook naar het Zuiden... De Lonely Planet die ik besteld heb is nog niet aangekomen. Graag zou ik iets van de cultuur en de mensen leren kennen. Ik houd van goed eten en lees ook graag. Ben echter niet iemand die iedere dag tot laat in de nacht uitgaat en tot 's middag slaapt. Dus als je dat iets zegt kan je me graag een e-mail sturen en dan zien we of we samen willen rondtrekken.

Groetjes,
Franzi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...