Thailand in februari 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Explore1

New Member
Hey,

Mijn naam is Nadine, 23 jaar oud.
Ik ben afgestudeerd als maatschappelijk werkster in juni.
Momenteel heb ik een contract en werk ik tot februari.
Graag zou ik de maand februari willen benutten om eindelijk naar Thailand te gaan.
Hier ben ik al langer mee bezig.
Graag wil ik deze aparte, mooie wereld zien, ruiken en heel belangrijk; proeven! Haha.
Ik hou namelijk ook erg van eten!
Wel mis ik een maatje, een avontuurlijk iemand waarmee ik dit alles kan delen.
Ik heb er over nagedacht om alleen te gaan, totdat ik deze sites ontdekte.
Benieuwd wat mij dit kan bieden.
De reis zal pas over een half jaartje plaats vinden, maar hoe leuk is het om elkaar van te voren te leren kennen en een mooie reis samen te stellen?!
Ik sta ook open om andere gedeelten van Azië te bezoeken!
Mocht het klikken en we een reismaatje in elkaar vinden dan ben ik natuurlijk in voor meerdere avonturen.

Spreekt dit jou aan, dan hoor ik graag van je!

Groetjes,

Nadine

Hallo je advertentie interest mijn wel. Ik ben momenteel op zoek om een reis van een aantal maanden te maken volgende jaar. Maar wil nog zoveel landen doen. En vindt wel leuk om het samen te doen met iemand. Hopelijk tot later groetjes tineke

Hey Nadine!

Ik ben Eline en wordt 21 jaar in oktober! Ik ga nu naar mijn laatste jaar maatschappelijk werk! ;)
Ik zou ook heel graag naar Thailand willen gaan maar ik kan dit pas doen in de zomervakantie...

Mss wil je het wel verschuiven naar dan?
Ik hoop dat je iets van je laat horen! En dan kunnen we mss eens afspreken!

Groetjes

Hey,

Mijn naam is Nadine, 23 jaar oud.
Ik ben afgestudeerd als maatschappelijk werkster in juni.
Momenteel heb ik een contract en werk ik tot februari.
Graag zou ik de maand februari willen benutten om eindelijk naar Thailand te gaan.
Hier ben ik al langer mee bezig.
Graag wil ik deze aparte, mooie wereld zien, ruiken en heel belangrijk; proeven! Haha.
Ik hou namelijk ook erg van eten!
Wel mis ik een maatje, een avontuurlijk iemand waarmee ik dit alles kan delen.
Ik heb er over nagedacht om alleen te gaan, totdat ik deze sites ontdekte.
Benieuwd wat mij dit kan bieden.
De reis zal pas over een half jaartje plaats vinden, maar hoe leuk is het om elkaar van te voren te leren kennen en een mooie reis samen te stellen?!
Ik sta ook open om andere gedeelten van Azië te bezoeken!
Mocht het klikken en we een reismaatje in elkaar vinden dan ben ik natuurlijk in voor meerdere avonturen.

Spreekt dit jou aan, dan hoor ik graag van je!

Groetjes,

Nadine

Hai travellers.

Ga 18 jan richting Thailand 1e week naar het noorden. Ben va 27/28 jan.oo zoek naar reismaatje va Bangkok naar het zuiden van Thailand lekker ongedwongen weekje exploren ; )
Hoor graag van je als je leuk lijkt (deel) samen te reizen!

Groetjes Tammy

Hoi Nadine!
Tussen al deze oproepjes kom ik die van jou tegen en kan ik mij hier het meest in vinden :-)
Mijn naam is Lotte, ook 23 jaar oud en afgelopen juni afgestudeerd voor de opleiding Small Business en Retail Management. Ook ik heb een vast contract. Ik wil heel graag een maand reizen in Thailand maar vind alleen gaan toch wel erg spannend.. (En het thuisfront was er niet heel blij mee;) ). Staan je plannen nog? Ik ben van plan om met mijn vriend en een paar vrienden eind januari/begin februari nog naar Aruba voor 10 dagen, maar zou heel graag daarna richting Thailand vertrekken!

Ik hoor graag of je nog op zoek bent naar een reismaatje en of een vertrek vanaf midden februari mogelijk is.

Zo niet dan wens ik je heel veel succes daar!!

Groetjes Lotte

Bijlagen

• IMG_3831.webp
    IMG_3831.webp
    165.6 KB · Weergaven: 5
Ik ben momenteel mijn reis al begonnen. Al 2 maanden verder. Ondertussen het onderste van Thailand gedaan. Dan laos en nu Cambodja. Hierna gaan we naar Vietnam. Denk tegen eind februari. Als je echt niet alleen wil reizen of als er nog mensen zijn die dan een stukje samen willen reizen. Mag je gerust laten weten. Ik reis samen met nog een meisje van 23. We zijn heel sociaal en open mind. En laten elkaar vrij in ons doen en laten. Na vietnam doen we waarschijnlijk burma en het bovenste van Thailand. Wat vele mensen zeggen dat het prachtige is. Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan