Thailand of Indonesië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melisssa

New Member
Ik zoek een reisgenoot die graag Thailand of Indonesië voor een stukje wilt ontdekken!
Ik werk, dus ik heb geen oneindig verlof, ik zou het liefst voor 14 dagen gaan.

Interesse? Laat maar weten!

Dat zegt me eigenlijk ook wel iets... Wil al wel een tijdje naar Thailand, maar zag tot dusver nog geen mogelijkheid om effectief te gaan. Nu misschien dus wel? Welke periode heeft je voorkeur?

Voor mij maakt het weinig uit. Ik kan enkel de eerste weken van augustus niet!

Wat lijkt jullie wat?

Groeten

In de maanden juli augus sept gaat het mr moeilijk daar ik het op werk moet bekijken want dat zijn meestal de drukste periode bij ons op het werk. Maar niet tegenstaande wil ik van jullie horen als het voor binnenkort isbv feb maart april ... groetjes H

Jammer ik volg jullie gesprekken zodoende ik meer weet een misschien zou ik tegen dan toch kunnen hopelijk . Alvast bedankt

Hoi Mel,

Ik ga dit jaar voor 3 weken naar Bali samen met nog 3 reisgenoten vanaf 28 juni t/m 15 juli. Zo heb jij interesse om ons te joinen?

Let us know!

Gr,

Nudi

Hey Mel,

Ik heb een reis geboekt naar Thailand van 19 april - 4 mei. Wegens omstandigheden kan mijn reisgenoot niet mee. Ik heb reeds bepaalde zaken gepland : bangkok - Chiang Mai - vervolgens het Zuiden.

Interesse?

Grt

Sara

Hey Mel,

Ik heb een reis geboekt naar Thailand van 19 april - 4 mei. Wegens omstandigheden kan mijn reisgenoot niet mee. Ik heb reeds bepaalde zaken gepland : bangkok - Chiang Mai - vervolgens het Zuiden.

Interesse?

Grt

Sara
Sorry kan enkel in mei.. grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan