Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zoek een reisgenoot die graag Thailand of Indonesië voor een stukje wilt ontdekken!
Ik werk, dus ik heb geen oneindig verlof, ik zou het liefst voor 14 dagen gaan.
Dat zegt me eigenlijk ook wel iets... Wil al wel een tijdje naar Thailand, maar zag tot dusver nog geen mogelijkheid om effectief te gaan. Nu misschien dus wel? Welke periode heeft je voorkeur?
In de maanden juli augus sept gaat het mr moeilijk daar ik het op werk moet bekijken want dat zijn meestal de drukste periode bij ons op het werk. Maar niet tegenstaande wil ik van jullie horen als het voor binnenkort isbv feb maart april ... groetjes H
Ik heb een reis geboekt naar Thailand van 19 april - 4 mei. Wegens omstandigheden kan mijn reisgenoot niet mee. Ik heb reeds bepaalde zaken gepland : bangkok - Chiang Mai - vervolgens het Zuiden.
Ik heb een reis geboekt naar Thailand van 19 april - 4 mei. Wegens omstandigheden kan mijn reisgenoot niet mee. Ik heb reeds bepaalde zaken gepland : bangkok - Chiang Mai - vervolgens het Zuiden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.