Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Thailand september 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

elinexoxo

New Member
Hallo allemaal!

Ik ben Eline, 22 jaar, ik studeer in juni af als sociaal werkster en ik zou heel graag een 3-tal weken willen rondtrekken en genieten in Thailand in september.

Ik zou graag gewoon een vliegticket willen kopen en de route zelf uitstippelen. Graag hou ik het budgetair zo goedkoop mogelijk dus zou ik graag in hostels willen slapen.

Hoe zie ik mijn reis door Thailand? Backpacken, eilandhoppen, stranddag, trektocht door jungle, genieten van de mooie natuur en cultuur,..

Maar om dit te kunnen doen ben ik dus op zoek naar een reisgenoot. (Leeftijd: 20-30 jaar)

Laat maar iets weten indien je interesse hebt!

Hopelijk tot snel.

Groetjes
Eline

Laatst bewerkt:
Hooi Eline!

Ik heb zeker wel interesse
Ben zelf ook opzoek naar een reisgenoot en had eerst Bali in gedachten maar Thailand staat ook nog op mijn lijstje
Zelf heb ik 2 weken in augustus en zou ik dan willen gaan!
Al sta je daar van open hoor ik het wel!

Groetjes

Hallo,

Ik ben Nadia en ben 26. Ik wil graag in juli/augustus 4/5 weken naar Thailand. ivm met mijn werk kan het niet eerder of later. Ik zou graag willen starten met een reisgenootje, omdat ik de stap om alleen te gaan nogal groot vind. Mijn vrienden kunnen jammer genoeg niet vandaar dat ik het hierop probeer.

Groetjes Nadia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...