Booking.com

Thailand we love you!

Erwin65

New Member
Hey iedereen,

Ik ben ondertussen een weekje terug met mijn vrouw en kids van Thailand. Ik wou graag even delen dat het een absolute aanrader is! Het is de eerste keer dat we zo een verre reis hebben gemaakt, we wouden eens veranderen van Spanje of Zuid-Frankrijk. De reis zelf hebben we niet geboekt via een reisbureau maar met een lokaal gereputeerd bedrijf APSARA TOURS THAILAND. Hoewel we wat stress hadden van het onbekende is deze reis ons enorm bevallen. De lokale mensen zijn schatten van mensen, men kan uren genieten van de talloze landschappen en natuurgebieden en qua eten zijn we ook enorm verrast geweest. Voor enkele euro's kan je heel lekker en gevarieerd eten!

Aangezien het de eerste maal was dat we dit soort reis uitvoerden hebben we ervoor gekozen Apsara Tours Thailand in te schakelen. Deze mensen zijn enorm dienstverlenend en hebben de nodige ervaring om een onvergetelijke reis te organiseren. De reis was gewoonweg prachtig, goede service van de gids als van de georganiseerde hotels. Er staan een heleboel activiteiten op de planning wat de reis niet alleen ontspannend maakt maar ook zeer leerzaam.

Voor de mensen die uitkijken naar een reis in Thailand raad ik zeker en vast aan dit te doen en aarzel zeker niet beroep te doen op Apsara Tours Thailand (www.apsaratours.co.th) voor een vlotte en enorm leuke reis!

Met vriendelijke groeten!

Erwin, Vanessa & de kids

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan