Thailand zomer 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

hilke swings

New Member
Hallo,
Ik ben een 28-jarige vrouw uit het Leuvense en zoek een reispartner voor een reis nr Thailand zomer 2012.(andere bestemmingen kan ook, valt zeker te bespreken). Mijn vrienden zijn bijna allemaal bezig met huisjes kopen, kindjes maken, trouwen... en zien dus een lange reis niet zitten.Ik dacht een 3 a 4 weken rond te trekken met de rugzak, low budget, leuke hostels, avontuur, cultuur, genieten... m/v maakt niet uit, wel graag ouder dan 25jaar.
Lijkt dit je wel iets? Je kan me contacteren via [email protected]

tot dan!
Hilke

Hoi Hilke,

Ik ben net 28 geworden en droom ook al een tijdje van een rondreis door Thailand.
Ik ben al een tijdje terug alleen en vind dat het tijd wordt om een beetje van het leven te genieten :)

Was momenteel aan het kijken naar de groepsreizen bij Koning Aap, maar de leeftijd van de groep schrikt mij daar een beetje af (+40...)

Kan je nog een extra reisgenootje gebruiken?
Ik hoor het wel!

Greetz Isabelle

Dag dames,

ik ben wel al 34 maar ik heb een ticket gekocht naar Bangkok van 4 juli (dus 5 juli aankomen in Bangkok) tot en met 8 augustus (7 aug na middernacht vertrekken).

Mijn bedoeling is om met Shoestring (de Nederlandse, maar goedkopere versie van Koning Aap) naar Birma te gaan. Ik heb al meerdere malen individueel in Thailand gereisd. Ik heb zelf een ticket gekocht omdat dit goedkoper uitkomt dan de volledige reis bij een reisorganisator te boeken. Na de drieweekse reis ging ik dan nog alleen naar Laos trekken voor een dag of tien.

Natuurlijk wil ik het liefst individueel reizen, dus zou het wel leuk vinden als er nog anderen geïnteresseerd zijn in Birma of in het tweede deel, in Laos... dat laatste deel wil ik nog wel vervangen door reizen in Thailand....

Alles hangt af van de reisingesteldheid en de interesses, natuurlijk,

groetjes
Anneleen

ik ben net 30 geworden :frown: en wil die regio ook wel reizen, low budget stijl. Al moet dat met Asia wel meevallen heb ik me laten vertellen. Thailand,Laos,Vietnam, Cambodja,...

Ik heb ook al naar shoestring gekeken en hou ik wat in het oog.

wel mannelijk

Hoi allemaal,

Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch, en leuke ideeën hoop ik?
jullie mogen gerust ook mailen naar [email protected].
Dan kunnen we es aftoetsen of we dezelfde verwachtingen hebben voor deze reis.

Het programma van shoestring voor Thailand totaal spreekt mij in elk geval wel aan...

Groetjes!

Isabelle

Hallo Kathleen,

Ik had dat zoekertje al een tijdje geleden gepost, maar na enkele 'niet echte' (niet 100 procent zeker) reacties, heb ik dan toch beslist gewoon te boeken. Dus mijn ticket is al geboekt. Ik vertrek op 1 juli en kom terug 29 juli.
Als alles goed gaat (maar heb een mailtje gestuurd nog eens ter bevestiging) ga ik eerst 2 weken vanuit bangkok naar de filipijnen een vriend bezoeken (maar dat is nog niet zeker) en daarna komt mijn nicht rond de 14de om dan samen nog 2 weken rond te trekken. Ik ben zelf niet zo bang alleen rond te trekken, met 2 of meer is gewoon leuker. Het kan dus zijn dat ik de eerste 2 weken alleen ben, van 2 tot 13 juli, dus mss wel leuk, te weten wat jullie plan is, niets belet je om toch te boeken en daar dan eens af te spreken en mss wel enkele dagen samen iets te doen.

Veel groetjes!
Hilke

Dat berichtje is niet enkel voor Kathleen maar ook voor de anderen he, ik had dit al gestuurd via mail naar Kathleen, en dan gekopieerd en geplakt, zie je, dus naam vergeten weg te doen:)

Hilke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan