Thuraya SO-2510 satelliet telefoon te huur

Discussie in 'Chit Chat' gestart door ErikH, 20 sep 2012.

1. ErikH

ErikH New Member

Hierbij bied ik mijn Thuraya SO-2510 satelliet telefoon aan die u kunt huren.

Als u op vakantie gaat en u komt in gebieden zonder mobiele netwerken maar wilt u in geval van nood toch bereikbaar zijn dan is dit de oplossing (Ook voor zeilers / offshore).

De Thuraya is de kleinste en lichtste satelliet telefoon ter wereld met slechts 130 gram in gewicht.

Het Thuraya netwerk is beschikbaar in 140 landen zie http://www.thuraya.com/coverage-map
    U kunt uw eigen simkaart in deze telefoon gebruiken.

Controleer bij uw provider voor actuele roaming kosten, voor Vodafone bijvoorbeeld betaald U in de meeste landen €2,30, bij Simpel.nl €3.06 en bij BEN €3,00 per minuut (wijzigingen voorbehouden).

Ook is het mogelijk dat de telefoon verhuurd wordt met een Thuraya SIM kaart. Dan bedragen de telefoonkosten ongeveer €1,50 per minuut en een SMS €0,50.

De mensen die U bellen kunnen u goedkoop bereiken via een 0900 nummer (bijvoorbeeld van pennyphone.nl voor €0,70/minuut, op dit moment de goedkoopste maar aanbiedingen wijzigen vaak) .

Thuisblijvers kunnen u gratis een SMS sturen via de Thuraya website.

Telefoon komt in handige kleine meeneem tas. Indien gewenst kan de telefoon ook geleverd worden in een waterdichte plastic case.

Kosten zijn €25 per week (indicatie).

Wilt u de telefoon huren of meer informatie stuur even een mail en laat even weten waar de reis naar toe gaat en hoe lang.

De telefoon kan natuurlijk van te voren gereserveerd worden.

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt: 24 sep 2012

2. Polle8450

Polle8450 New Member

satelliettelefoon

Hallo,

Heb interesse in het huren van de telefoon(betreft periode van 14/01/2013 tem01/02/2013.Kan je daar een prijs op plakken en hoe geraken we zonder veel kilometers bij elkaar?Groeten

3. ErikH

ErikH New Member

Re: Satelliettelefoon

Dit is bijna 3 weken dus ga maar van €75 euro uit, telefoon kan verzonden worden.
    Ik heb je even een privebericht gestuurd.

4. stijn pemen

stijn pemen New Member

Hoi,

Ik vertrek op 09 juli13 tot 17 juli 13 naar Zweden.

Heb intresse om de telefoon te huren met sim kaart.

Wil je eens kijken of dit nog mogelijk is?

Alvast bedankt,Stijn

5. RitaV

RitaV New Member

Huur van je satelliet

Hallo,

In augustus gaan we voor drie weken naar Tanzania. We hebben dus interesse om je satelliet telefoon te huren. Kan dit nog?

Groetjes
    Rita

6. Hermina

Hermina New Member

te laat?

Hoi,
    wij vertrekken nu woensdagnacht naar de alpen.
    Maandagnacht terug.
    Is het nog haalbaar denk je om de sateliettelefoon voor die periode te huren?
    Thanx!

7. See and smile vzw

See and smile vzw New Member

Beste,

Kan Je mij mailen of bellen.
    Dringend!!

Zaterdag vertrekken we tegen de middag naar myanmar.

Kan ik de telefoon nog huren?

Mvg deborah
    0499246752
    Secretariaatseeandsmile@gmail.com

8. Traveller2014

Traveller2014 New Member

Hallo,

Indien nog steeds te huur, heb ik interesse om de telefoon te huren met sim-kaart voor de periode van 8/05/14 tot 26/05/14.

Groeten,
    Nico

9. Yuri Vorontsov

Yuri Vorontsov New Member

Ik ben geïnteresseerd om het toestel voor 2 weken te huren (vanaf 20 juli). Als het nog steeds kan - graag reactie.

10. See and smile vzw

See and smile vzw New Member

Beste,

Ik zou deze graag huren voor een reis met de vzw naar Myanmar van 10 januari 2015 tot 19 januari 2015, kan u mij mailen of bellen 0499246752 of secretariaatseeandsmile@gmail.com

11. SANTANA4

SANTANA4 New Member

Ik zou graag je satellite telefoon huren van 28/06 tot 14/072015
    kunt u mij kontakteren op 0475 628036 of email jrooryck@gmail.com

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie