Omdat in verschillende berichten nogal wat basis informatie ontbreekt willen we enkele tips geven zodat je je bericht kan optimaliseren om sneller een reisgenoot te vinden.
Een optimaal bericht bevat de volgende informatie:
- Waneer wil je reizen? (exacte datums of ten minste de maand(en) dat je wil reizen.)
- Naar waar wil je reizen? (Landen, Continent, Regio)
- Hoe wil je reizen? Backpacking, Actief of relax vakantie, strandvakantie, stedentrip of roadtrip.
- In welk soort accommodatie wil je verblijven? (Tent, hostels, hotel, motel, B&B, couchsurfing, ...)
- Met wie en met hoeveel wil je reizen? Enkel vrouwen of enkel mannen? Liever met een groepje of met twee.
Voorbeeld goed bericht
Een optimaal bericht bevat de volgende informatie:
- Waneer wil je reizen? (exacte datums of ten minste de maand(en) dat je wil reizen.)
- Naar waar wil je reizen? (Landen, Continent, Regio)
- Hoe wil je reizen? Backpacking, Actief of relax vakantie, strandvakantie, stedentrip of roadtrip.
- In welk soort accommodatie wil je verblijven? (Tent, hostels, hotel, motel, B&B, couchsurfing, ...)
- Met wie en met hoeveel wil je reizen? Enkel vrouwen of enkel mannen? Liever met een groepje of met twee.
Voorbeeld goed bericht
Voorbeeld slecht berichtTitel: Backpacking Australie 01/07/17 - 30/8/17
Hallo,
Vanaf 01/07/17 tot 30/8/17 zou ik graag gaan backpacken in Australie. Het plan is om van Melbourne naar Cairns te reizen. Ik zou graag Melbourne, Sydney, Fraser Island en de Whitsundays zien. Dit kan met een camper die we huren of we kunnen de bus nemen en in hostels slapen.
Ik ben op zoek naar een reisgenoot (man of vrouw) die dezelfde droom wil waarmaken.
Laat mij even iets weten a.u.b als je interesse hebt.
Mvg
Titel: Reisje naar de zon in 2017
Hey,
Ik zou graag hier weg willen en naar de zon gaan, laat maar iets weten als je mee wil.
Mvg