toebkaltrekking

Status
Niet open voor verdere reacties.

erasmuis

New Member
hoi hoi -

ik ben van plan een trekking in elkaar te steken in het atlas gebergte - het doel van de reis zou de toebkal berg zijn - normaliter duurt de trekking een dag of 6 en is niet zo superzwaar - alles moet wel nog gepland worden - wat ik zou willen doen met toekomstige reisgenoten - we kunnen bijvoorbeeld eerst nog wat bezoekjes doen in marokko en daarna aan de trekking beginnen. volgens mij zou het hele gebeuren twee weken duren - ik heb in principe tijd in september maar het kan ook in oktober.

ik zoek bij voorkeur avontuurlijke mensen - van pakweg 20 tot 30 - trekking ervaring zou tof zijn (vermits ik die zelf in beperkte mate heb :?)

groetjes
erasmuis

heyla!

Je reisplannen spreken me wel aan. Voor mij zou wel enkel september passen. Mijn trekkerservaringen zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven, maar al doende leert men :). Ik ben v, 23 jaar en als je me als reisgenootje ziet zitten laat het me dan weten op [email protected]!

Juba

Klinkt goed

He,

Ik heb nog een pak vakantiedagen openstaan die ik pas vanaf 15 september kan opnemen. Heb je (jullie?) al concretere plannen gemaakt? Kan er nog iemand bij?

Veel trek-ervaring heb ik ook niet, maar kaart & kompas lezen, een tent opzetten en koken op een camping vuurtje lukt wel allemaal zonder problemen. En de conditie zit ook redelijk goed.

neem je contact op? [email protected] (kan ook als MSN)

groetjes,

Jan

P.S. ben man van 30 jaar.

Hey!!

Lijkt mij een leuk idee. Veel ervaring heb ik niet, enkel bergtochten van 1 dag. Ben dan wel een vrouw maar kaartlezen, die taak geven ze altijd aan mij .

Op het eind van het jaar word ik 21, ik ben sportief, hou van avontuur en haat zwembad-strand vakanties. In principe ben ik vrij van 3 t.e.m. 22 september.

Hoop dat ik eventueel mee kan, nog even een toffe vakantie voordat het acadmiejaar terug van start gaat...

Stuur je me een mailtje?
[email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan