Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

toffe mensen gezocht om weekje naar de zon te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

seaandsun

New Member
hallo,

Ik ben een 31 jarige vrouw en wil er even tussenuit!!! genieten van de zon, terrasjes doen, wat cultuur opsnuiven en vooral veel plezier maken... (hou wel van glaasje drinken en dansen...)

ff 't waarom... ik ben net gescheiden, heb 2 super kids maar wil ook af en toe genieten en volledig losgaan... mijn vrienden hebben allemaal een relatie en hebben of al een vakantie geboekt of kids die ze niet willen achterlaten...

Naar waar en wanneer zijn bespreekbaar... 't leukste zou zijn om in een groep te kunnen reizen...

zelf van regio Gent

hopelijk zitten we snel op dat vliegtuig!

groetjes

Laatst bewerkt:
hi,

As my husband has to work the whole summer, I'm also searching for a girl to go on holiday. I was thinking to go Greece, or Spain or Italy ?
(sorry, my Dutch is still bad)
Ivy, Brugge

naar de zon

hey , hoe lukt de zoektocht?

Ikzelf ben een 30jarige kerel die op reis wil voor te feesten en plezier te maken.
Jammergenoeg komt mijn verlofregeling niet overeen met mijn kameraad waar ik vorig jaar mee op reis ging .

De bestemming kunnen we bespreken, ik wil vooral goed feesten en de jongerenbestemmingen zoals mallorca chersonisos,..

Ik zoek dus geen relatie op reis , gewoon fun .

ikzelf ben eerlijk in de omgang ,als er me iets niet zint of stoort zal ik het zeggen , ik ben ruimdenkend en sta open voor veel ideen

het zou natuurljk plezant zijn in groep maar met 2 is ook oke , hoe staat het ondertussen met de zoektocht? grt dieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...