Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Toffe reisgenoot gezocht rond 30 à 40 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annelazy

New Member
Hoihoi

Ik ben Annelies, een 35-jarige sportieve, sociale en enthousiaste vrouw. Last-minute ben ik nog op zoek naar een toffe reisgenoot om vanaf eind juli 1 a 2 of 3 weken mee op reis te gaan. Fietsen, backpacken, citytrippen, surfen, etc. Ik sta hier allemaal voor open. Zeker als het reisgezelschap goed meevalt.

Indien je interesse hebt mag je me steeds een mailtje sturen met jouw ideetjes en wat meer info over jezelf. En wie weet klikt het wel.

Groetjes

Annelies

Hoi Annelies, ik heb zojuist wat gepost. Ik kan alleen geen 3 weken maar 2.

40 jaar oud, zelfstandig ondernemer en sportief. Vooral opzoek naar een avontuurlijke reis.

Groetjes Mark

Hoi Annelies,

Leuk, ik ben nog op zoek naar een maatje voor de week van zondag 30 juli tot en met 5 augustus. Ik zit dan al in de Alpen. Ik ben 36 jaar, sportief. Mijn idee is om een paar steden in Noord Italië te bezoeken en een paar dagen te fietsen, maar ik sta overal voor open zo lang het in de Alpen is. De week ervoor en daarna heb ik daar een groepsreis namelijk.

Groet, Ellis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...