Toffe reisgenoot gezocht - september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Els72

New Member
Hallo,

Even heel kort mezelf voorstellen, ik ben Els, 43 jaar en afkomstig uit de provincie Vlaams-Brabant.
Ik zoek een reisgenoot voor een vakantie in de maand september, desnoods oktober.
Liefst binnen Europa.
Strandvakanties zijn niet aan mij besteed, ik hou van de natuur, cultuur opsnuiven, het land verkennen.
Laatste vakanties waren in Montenegro, Macedonië, Corsica, Madeira.
Voorstellen altijd welkom!

Groetjes,
Els

Hoi Els,

Ik ben een 4O jaar en ga veel op reis, ik heb wel een "beperking", maar als je interesse hebt, laat maar iets weten

Thomas

Hallo,

Even heel kort mezelf voorstellen, ik ben Els, 43 jaar en afkomstig uit de provincie Vlaams-Brabant.
Ik zoek een reisgenoot voor een vakantie in de maand september, desnoods oktober.
Liefst binnen Europa.
Strandvakanties zijn niet aan mij besteed, ik hou van de natuur, cultuur opsnuiven, het land verkennen.

Groetjes,
Els

Hey Els,
Heb je al iemand/een reis gevonden voor september? groetjes

Hallo,

Liefst binnen Europa.

Groetjes,
Els
Dag Els,
Ik zie dat je al een aantal reacties kreeg. Ik merk dat je profiel aansluit bij mijn wensen van reizen. Aangezien mijn man minder wil reizen, ben ik op zoek naar iemand die samen met mij op vakantie wil gaan. Indien je nog geen medereiziger gevonden hebt, stel ik voor privé te mailen om elkaar te leren kennen.
Groetjes,
Anja

Hi,

Ik zoek een reisgenoot voor een roadtrip van enkele weken door Ijsland. Ik wil naar en dwars door het binnenland.
Alleen vind ik dit maar niets vandaar mijn zoektocht naar een reisgenoot.
Als Ijsland niet lukt zou ik hiken op de Azoren. Ik dacht aan zo'n drietal weken en vijf eilanden.
Grz
Kirstin

Hallo, ik ben eind dertig en zie wel zitten om een weekje weg te gaan. Ik kan maar vanaf half september vertrekken. Ik ben woonachtig in Oost-Vlaanderen. Ik hou van zon, relaxen, uitstapjes, lekker eten.

Hi,

Ik zoek een reisgenoot voor een roadtrip van enkele weken door Ijsland. Ik wil naar en dwars door het binnenland.
Alleen vind ik dit maar niets vandaar mijn zoektocht naar een reisgenoot.
Als Ijsland niet lukt zou ik hiken op de Azoren. Ik dacht aan zo'n drietal weken en vijf eilanden.
Grz
Kirstin
Hallo Kirstin,
Bedankt voor je reactie, maar ik heb ondertussen reeds een reis geboekt.
Hopelijk vindt je een leuke reisgenoot!
Groetjes,
Els

Hallo, ik ben eind dertig en zie wel zitten om een weekje weg te gaan. Ik kan maar vanaf half september vertrekken. Ik ben woonachtig in Oost-Vlaanderen. Ik hou van zon, relaxen, uitstapjes, lekker eten.
Hallo Boontje,
Bedankt voor je reactie, maar ik heb ondertussen reeds een reis geboekt.
Hopelijk vindt je een leuke reisgenoot!
Groetjes,
Els

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan