Toffe reisgenoten gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokeruysschaert

New Member
Hallo,

Graag stel ik mij even voor. Ik ben een 26 jarig meisje afkomstig uit Brugge. Mijn passie is reizen en zoveel mogelijk van de wereld proberen te ontdekken. Mijn droom is om binnen 1 of 2 jaar een wereldreis te ondernemen. In afwachting daarvan, probeer ik elk jaar toch enkele landen (steden) te bezoeken. Vorig jaar heb ik onder andere Mexico, Barcelona, Londen en Parijs bezocht. Dit jaar staan Sevilla en de Algarven al op het programma, maar er kunnen nog steeds enkele bestemmingen bij.

Omdat ik een sociaal mens ben en graag nieuwe mensen leer kennen met dezelfde passie, heb ik besloten om eens een berichtje op dit forum te plaatsen! Iedereen die zin heeft om eens met mij een reisje te doen (al is het maar een weekend) mag mij altijd een berichtje zenden!

Ook mensen die dezelfde 'wereldreis' droom hebben en samen met mij deze droom willen realiseren, mogen mij altijd mailen!

Reisgroetjes en misschien tot gauw,

Joke

reisje

Dag Joke,

Je klinkt heel enthousiast: aanstekelijk :good:

Wat denk je van een weekje Alpen 'for a start' deze zomer (in juli nog)?

Groetjes

Wouter (eveneens uit Brugge)

klinkt leuk, ik probeer ook zo veel mogelijk van de wereld te zien! Vorig jaar Amsterdam, Berlijn, Valencia, Toscane, Mexico en New Orleans, dit jaar Costa Rica en Thailand.
Algarve heb ik 2 jaar geleden gezien, zeker ook een aanrader!
Op welke manier reis jij meestal rond?
Ikzelf hou van low budget reizen, overnachten in jeugdherbergen, reisje meestal een beetje plannen maar ruimte laten om van die planning af te wijken...
Ik ben 31, m, uit Kortrijk!

Hey Joke,

Ik ben 25 jaar (vrouwelijk), afkomstig uit Oost-vlaanderen en heb net zoals jij de reiskriebels ferm te pakken. Reizen is mijn leven. Helaas werk ik al een tijd en heb ik niet zo heel veel verlof. Naast mijn voltijds werk studeer ik nog Toerisme en Recreatiemanagement.
Ik ben nog op zoek naar een toffe reisgenote/genoot voor een (korte) reis in september (eerste deel van september). Mocht je nog geen plannen hebben mag je me steeds contacteren.

Reiskriebelgroetjes,

Kim

Hallo,

Ook ik ben kandidaat om samen plannen te maken. Een ruime interesse in bestemmingen en periodes (sept-nov). Goed gezelschap vinden is niet altijd makkelijk.

m/34/Brugge

ontdek de wereld

Dag Joke,

Hoe gaat het met je passie?
Reis je nog veel?
Hoe gaat het met die wereldreis?
Heb je die al ondernomen?
Ik zie dat je graag reist en veel reist, wel reizen is niet goedkoop meer.
Zou jij niet graag reizen voor minder geld?
Heeft iemand je ooit verteld over Worldventures?
Indien niet kijk dan vlug eens op mijn site.

[DLMURL]http://ovtravel.weebly.com[/DLMURL]

Een eenvoudige manier om veel te reizen voor minder geld en meer...
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, geef me gerust een seintje.

Groetjes

Olivier

:good:

Graag stel ik mij even voor. Ik ben een 26 jarig meisje afkomstig uit Brugge. Mijn passie is reizen en zoveel mogelijk van de wereld proberen te ontdekken. Mijn droom is om binnen 1 of 2 jaar een wereldreis te ondernemen. In afwachting daarvan, probeer ik elk jaar toch enkele landen (steden) te bezoeken. Vorig jaar heb ik onder andere Mexico, Barcelona, Londen en Parijs bezocht. Dit jaar staan Sevilla en de Algarven al op het programma, maar er kunnen nog steeds enkele bestemmingen bij.

Omdat ik een sociaal mens ben en graag nieuwe mensen leer kennen met dezelfde passie, heb ik besloten om eens een berichtje op dit forum te plaatsen! Iedereen die zin heeft om eens met mij een reisje te doen (al is het maar een weekend) mag mij altijd een berichtje zenden!

Ook mensen die dezelfde 'wereldreis' droom hebben en samen met mij deze droom willen realiseren, mogen mij altijd mailen!

Joke[/QUOTE]

Turkije

hee;)

Wat een leuk idee!!!

Dat lijkt mij ook wel wat.

In december wil ik graag paar dagen naar Turkije, Alanya.
Lekker relaxen, een paar dagen ertussen uit.

Als je interesse hebt;)

Ik ben 21 jaar, afkomstig uit het noorden van Nederland.

Groetjes Samantha

dit is mijn plan: misschien iets voor jou? :-) (voor een weekendje af te komen of zo?

Hallo,
ik zoek medereizigers om met een (waterski)boot van België naar de Zwarte Zee te gaan, via de kanalen en rivieren van

Europa. Het zal een combinatie van roadtrip (over water) en trekking worden (slapen wil ik zoveel mogelijk in iglotentjes

doen).
Vertrek april 2012, aankomst ?.
Ik ben meer een natuur-mens dan een grote steden mens, maar het is de afwisseling die ook net zo veel goed zal doen. Ik

zoek niet noodzakelijk iemand om de hele reis mee te gaan.
Ik houd van goed eten en drinken. Ik speel graag pool in een kroegje. Als ik een berg zie, vind ik het altijd een goed idee

naar de top ervan te klimmen of wandelen. Alle sporten op en in het water houd ik van. Ik vind het heerlijk mijn omgeving

te exploreren. Net zo goed geniet ik van heerlijk niks doen ;-)
Ik heb ook een thread gestart, die je terugvind via mijn profiel
Je kan me ook bellen voor meer informatie op +32 476 37 57 51
http://www.facebook.com/pages/Captain-Sunset/199067310162721
groetjes, peter

hey!!

Ik ben Ann en ben 22 jaar en afkomstig uit Antwerpen
Ook mij spreekt dit plan sterk aan. Toen ik het las zag ik dit helemaal zitten.
Omdat ik sinds kort werk heb ik wel enkel verlof in september dus zou dan graag een reisje plannen.

De bestemming maakt mij niet uit :) Voor mij is het de bedoeling om zoveel mogelijk te zien :).

In verband met je wereldreis heb ik voor binnen ongeveer 2 jaar ook min of meer zo een plan maar dit beperkt zich dan om rond te trekken in zuid-Amerika.

Ik zou graag samen met enkele mensen een reisje plannen dus let me know ;).

groetjes
Ann

hey

Hallo, leuke mensen hier met dezelfde meningen... ik ook :-)

Wil ook heel graag een maand gaan trekken, oktober heb ik gereserveerd hiervoor... Zuid amerika spreekt mij wel aan, Brazillie enz...

Zijn er al specifieke data en plannen, lokatie enz?

Hallo,

Joke
Joke,

Ik vertrek deze zomer naar Ladakh voor 3 weken ik ben op zoek naar een reisgenote om dit avontuur te delen. Ik ben 30 jaar en ook afkomstig uit W-Vlaanderen.
Mijn grootste reizen heb ik gedaan in Azië tot nu toe.
groetjes
asia girl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan