Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Toscane Italië Low Budget begin augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

yaxai

New Member
Hey,

ik ben een 30er die van het leven geniet en graag eens avontuurlijk op reis gaat om cultuur op te snuiven en prachtige foto's te maken.
Door m'n werk en studies ben ik gebonden aan de eerste week van augustus, en zou ik dan ook graag in die week naar Italië rijden met de auto (Volvo S60) en de tent (Quechua 4 persoons iglo met 2 slaapkamers en een middenconsole)
Ik ben reeds in Viareggio geweest twee jaar terug, maar door omstandigheden heb ik daar niet de dingen kunnen zien die me interessant leken zoals bijvoorbeeld La Spezia (ex U-boot basis van de nazi's), Carrarra (de marmergrotten), Florence (de cultuurstad van Italie), Pisa (en haar scheve torentje), Lucca (de geboortestad van pinnochio), ...

Ben dan ook op zoek naar 1 of meerdere mensen die het zouden zien zitten, om een weekje mee te gaan genieten van al het mooi's dat Toscane te bieden heeft.

De richtprijs per persoon (als je met z'n tweetjes reist) bedraagt 190 euro: diesel heen/terug, tolwegen, + verblijf op de camping.

Als we met z'n vieren zouden gaan, wordt dit enkel goedkoper...

Hoi,

ik ben een 43-jarige sportieve jongen,en zo'n reis,zie ik wel zitten,ja.
Ik ben wel al naar toscane geweest en weet hoe mooi het daar is.Ook de mooie romeinse stad lucca is mooi.Pisa valt daarentegen wat tegen;
Mijn e-mail= franstan@belgacom.net

groetjes stan

Top 10 campings van Toscane

Als je geen reisgenoot in NL kan vinden, hoezo zoek je er dan geen eentje op een camping? Daar zitten vaak mensen die alleen op vakantie gaan. Kijk eens op http://Toscane.nl en plaats een bericht op het prikbord, misschien dat je daar meer reacties krijgt!

veel suc6

Hoi,

Ik ben een 24 jarige (tegen augustus toch) meid uit oost-vlaanderen. En ik hou van basic maar goed reizen.

Dit is dus volledig mijn manier van reizen.
Alles de koffer in en gewoon vertrekken (heb er mij zelfs een grotere auto voor gekocht ).

Rustig reisje, low budget, gezellig op camping ... en in Italië.
Heb dit prachtig land nog nooit echt goed kunnen bewonderen.

Groetjes,
Annelies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...