Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Travel buddy gezocht: New Zealand begin 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

kjeltkersten

New Member
Hoi! Mijn naam is Kjelt en ik ben 26 jaar oud. Op dit moment ben ik mijn eerste reis aan het plannen. Begin januari 2023 wil ik voor een paar maanden naar Nieuw-Zeeland gaan. Super enthousiast voor dit avontuur, vooral omdat dit mijn eerste keer op reis zal zijn. Het lijkt me leuk om deze reis samen met iemand te doen!

Tijdens mijn verblijf in NZ wil ik zowel reizen als workawayen om zo veel mogelijk van het land en haar cultuur te leren.

Een ding dat ik heel graag wil leren, is surfen! Ik heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me erg leuk! Daarnaast wil ik ook veel andere outdoor activiteiten doen.

Heb je interesse of lijkt het je leuk om samen met mij te gaan? Stuur me dan een berichtje

Hallo Kjelt,

Ik heb eergisteren besloten om ook naar Nieuw Zeeland te gaan. Ik vlieg op 13-1 naar Auckland en vlieg op 21-2 terug.
Het idee is om 2 weken Noorder Eiland te doen en 3 weken Zuidereiland waar ik familie in Christchurch wil ontmoeten.

Het lijkt mij leuk om de trip niet alleen te doen dus zoek ik nog mensen die bijvoorbeeld een dag of week (of de hele trip) willen aanhaken om dingen te ontdekken. Ben zelf een man van 36.

Ik zag trouwens een andere post dat een paar vrouwen hetzelfde vroegen. Misschien valt er wat te combineren.

Groetjes Ice.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...