Travel buddy gezocht voor een zonvakantie in dec

Wendyv

New Member
Hi allemaal,

Mijn naam is Wendy, 36 jaar en woonachtig in omgeving Utrecht. In december zou ik heel graag even de zon opzoeken. Tulum & Isla Holbox staat heel hoog op mijn lijstje, maar ik sta open voor alles. (Egypte, Aruba en ????) Als het maar warm is :). Oh met uitzondering van Lapland, want dat lijkt mij ook heel gaaf.

Ik vind het heerlijk om te relaxen, heel veel uiteten gaan (food is everything), drankjes, dansjes maar ook zeker cultuur opsnuiven (excursies). Kortom gewoon veel gezelligheid.

Spreekt het je aan let me know!

Travelerr

New Member
Hoi wendy, ik heb je oproep gelezen.ik ben v. woon in midden Nederland
IK ben de komende 3.5 week vrij.
Aruba is een mooi tropisch eiland!
ik ben toe aan ontspanning
ik weet niet wanneer jij geschikt bent, tui biedt momenteel vluchten aan naar Aruba
575 per persoon 25 november tm 6 december.
ik houd ook van relaxen eten cultuur opsnuiven deelnemen aan excursies ben alleen niet van het feesten tot diep in de nacht.
misschien kunnen we samen iets ondernemen? anders zullen we verder moeten kijken.
gr trv

Laatst bewerkt:

Erikb

New Member
Hoi Wendy!

Ik ben ook nog aan het kijken om in December nog een vakantie te pakken, heb nog redelijk wat dagen om op te nemen dus ben redelijk vrij in hoe lang ik weg ga, hangt meer af van de bestemming. Iets naar de zon had ik in eerste instantie in m'n hoofd maar kon nog niet echt een ei leggen waar dan precies. De landen die jij noemt zijn bij mij ook voorbij gekomen als optie.
Daarnaast krabbelde het in m'n achterhoofd voor een wintersport vakantie in Canada (Banff/Jasper), aangezien we daar naar toe mogen reizen op het moment. Maar nu jij Finland noemt kriebelt dat ook wel, heb altijd al naar Rovaniemi gewild in de winter.

Voor langere vakanties vind ik het wel leuk wat rond te reizen ook en niet op één plekje te blijven. Voor een kortere vakantie is op één plek evt wel prima natuurlijk, maar excursies er rond omheen zijn dan wel fijn.. een weekje alleen maar op het strand bij wijze van is niet helemaal mijn ding ;-).

Wellicht heb je inmiddels al wel iemand gevonden of iets geregeld, het is allemaal last minute natuurlijk dus kan me indenken dat het snel gaat. Maar als je nog zoekt en interesse hebt hoor ik het wel!

Groetjes,
Erik

wendyMaas

New Member
Hi Wendy,

Heb je al een reis geboekt? Ik kom uit het zuiden van het land. Ik heb vanaf eind dec tm eind januari vrij en wil graag en leuke reis maken naar een zonnige bestemming. Was zelf aan het denken aan Bonaire, Curacao, of Kaapverdie.
Echter vind ik andere bestemmingen ook prima, het liefst wel een warme bestemming om even te ontsnappen aan Nederlandse temperaturen en te chillen in de zon :)

Laat maar weten als je nog iets wil gaan boeken en het je leuk lijkt samen te gaan.

Groetjes
Wendy

Bovenaan