Treinreis Budapest-Krakau

Discussie in 'Oost-Europa' gestart door Rob86, 12 mrt 2015.

1. Rob86

Rob86 New Member

Hallo allemaal,

In september wil ik een paar weken gaan rondtrekken door Oost-Europa. Mijn reis heb ik ongeveer al wel een beetje vastgelegd. Zou alleen toch wel graag Krakau eraan vastplakken. Kun je een beetje voordelig naar Krakau reizen vanuit Budapest met de trein? Op de meeste sites zie ik steeds prijzen staan van boven de 45 euro wat me toch prijzig lijkt in deze landen toch? Heeft iemand tips of ervaringen hiermee?

Gr Rob

2. Gecko

Gecko Active Member

3. Gecko

Gecko Active Member

Hi Rob

Iets gelijkaardigs : http://www.tripadvisor.com/ShowTopi...w_Lesser_Poland_Province_Southern_Poland.html

Yep, Oost-Europa is niet meer goedkoop. Het is daarom dat ik binnen 17 dagen naar de Balkan vertrek...het is de laatste goedkope trein ;) de prijzen zijn aan het stijgen...overal...binnen 2 jaar kan ik mijn toer niet meer doen om financiële redenen. Dus, ik vertrek nu...ik bedoel einde maart ;), natuurlijk...

Als ik nog iets voor je kan doen...zeer graag :)

Groetjes
    Gecko :)

4. Gecko

Gecko Active Member

Hi Rob

Iets voor je : ga bij Yomadic site en zoek dit : Why You Should Never, Ever, Catch a Train in Europe‏

Groetjes uit Bohinjska Bistrica ( Slovenië )
    Gecko :)

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie