Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Treinreis door Portugal reisgenote gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Vakantie

New Member
Hallo,

Ik ben Ronald, 28 jaar en van plan aankomende zomer (juli - augustus) een rondreis te maken door Portugal per trein.

Ik ben als eens eerder in het prachtige Lissabon geweest en wil graag meer van het land en de andere steden zien. Het idee is om circa 2 weken door Portugal te reizen met telkens 2 hotelovernachtingen in de grote steden. Door te reizen per trein kun je het beste genieten van de landschappen. Het lijkt me gaaf om de nachttrein naar Lissabon te nemen aangezien dit me een ervaring op zich lijkt maar eventueel vliegen en ter plaatse treinen kan ook.

Ik heb zelf een uitgebreide variant met meer dagen van de volgende reis op het oog:

Treinrondreis Portugal - 9 dagen - Treinreiswinkel

De kosten voor de reis incl. overnachtingen bedraagt circa € 1.500 - € 2.000

Wat voor persoon ben ik?
Ik woon in het westen van Nederland en werk full time als bouwkostenadviseur. ik ben een rustig persoon die het leuk vind om cultuur te zien en actieve uitstapjes te ondernemen. Met mij valt er altijd wel wat te lachen want heb een goede dosis humor. Terrasjes pakken, sportieve activiteiten ondernemen, een dagje tussendoor relaxen lijkt me wel wat. Ik vind botanische tuinen en historische gebouwen mooi om te zien. Ik ben een aantal keer alleen op reis geweest en vind het gezelliger om samen met iemand te reizen en kosten te delen.

Ben jij een spontane meid tussen de 24 & 32 jaar en lijkt dit avontuur je wat? Reageer dan en wellicht kunnen we eens een keer koffie drinken om te kijken of het klikt en de plannen door te spreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...