trekking door Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

wendy

New Member
Hey,

Ik ben een 24-jarige meid uit Dendermonde (Oost-Vlaanderen) en ben dringend op zoek naar een reisgenoot die het aandurft met mij door Europa te trekken. Op basis van liften zou ik de komende maanden vooral Zuid- en Oos-Europa willen verkennen. Het vertrek: liefst zo snel mogelijk!

Leeftijd en geslacht maken niet veel uit, zolang je maar een gezonde portie humor en een beetje aandacht voor cultuur hebt. Ervaring in trekken is geen vereiste ... ik heb dat namelijk ook niet ...

Ideetjes of interesse? Stuur dan snel een mailtje naar [email protected]

Alvast bedankt!!
Groetjes Wendy

Hey,

Ik ben een 24-jarige meid uit Dendermonde (Oost-Vlaanderen) en ben dringend op zoek naar een reisgenoot die het aandurft met mij door Europa te trekken. Op basis van liften zou ik de komende maanden vooral Zuid- en Oos-Europa willen verkennen. Het vertrek: liefst zo snel mogelijk!

Leeftijd en geslacht maken niet veel uit, zolang je maar een gezonde portie humor en een beetje aandacht voor cultuur hebt. Ervaring in trekken is geen vereiste ... ik heb dat namelijk ook niet ...

Ideetjes of interesse? Stuur dan snel een mailtje naar [email protected]

Alvast bedankt!!
Groetjes Wendy

Hallo,

Jammer dat ik geen maandenlang vakantie heb. Ik ben jorre, 18, en ik denk ook om al liftend én in Europa rond te trekken. Daarom dat ik op dit forum zit.
Misschien ben je nu onderweg,iemand gevonden?, maar in juli-augustus-september wil ik ook hetzelfde gaan doen.

Mocht je toch nog zin hebben, mail me ook maar: [email protected]

Grtz,
Jorre

Hallo!

Ik ben Kurt 25 jaar, woonachtig in Gent afkomstig van de Westhoek...
op 15 juli vertrek ik naar Trabzon, gelegen aan de zwarte zee in Turkije, waar ik twee weken een Summer University zal meemaken! maar ik had zo gedacht om daarna de weg terug al liftend, trekkend te doen. Zowel andere delen van Turkije, maar vooral ook Griekenland en zeker ook de Balkan zijn gebeiden die ik zeker wil ontdekken. Bijkomende reden is dat ik een aantal mensen in Servië, Kosovo en Bosnië ken die ik na een jaar niet meer gezien te hebben wil bezoeken...

Qua periode kan ik van 31 juli in principe tot eind september.
Niets moet alles mag!
Mocht dit je wat zeggen, laat maar weten, misschien kunnen we samen op ontdekkingstocht gaan?!

Kurt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan