trekking en verijwilligerswerk in Nepal

Status
Niet open voor verdere reacties.

marieke79

New Member
Hallo,
Ik ben vorige week met een vriendin naar de reisbeurs in brugge geweest. We kwamen daar een koppel tegen die een prachtige reis door nepal hadden gedaan. het toeval wil dat de gids van die reis ene 'Raju' net langskwam en ons al wat info kon geven. hij begeleidt trekkings door de anapurna en op onze vraag of er vrijwilligeerswerk mogelijk was, antwoordde hij 'geen probleem op de school van het dorpje waar ik woon kunnen jullie les geven of sportactiviteiten aan arme kinderen'. De reis wordt wel wat goedkoper als we met een groepje reizen. Mensen die het avontuur niet schuwen en ook nog wat vrijwilligerswerk willen doen, kunnen me altijd contacteren op [email protected]
Voila, we hebben al wat mensen van een vorige reis naar marokko, maar dat zijn er voorlopig nog maar drie, dus mailen is de boodschap
vele reiskriebelgroetjes
marijke

nepal

Nog iets cruciaals vergeten; de periode zou de eerste drie weken van juli zijn; eerst veertien dagen trekken, dan een week vrijwilligerswerk...Er is nog iemand dioe meegaat die enkel de trekking doet, dus alle opties zijn open
grtjs
marijke

[Hallo
ik ben Rebecca 32 jaar
zou graag gaan fietsen
oorspronkelijk wilde ik eerst naar afrika
maar eigenlijk is mijn blik wel open$

Hoe oud zijn diegenen die al zouden meegaan?
wat denk je dat ongeveer de kosrptijs is?

eventueel alleen trekken zou ook een optie kunnen zijn,

Trekking van 12 dagen: € 40 per persoon alles inbegrepen (gids, dragers, lodging, maaltijden,...). Dit voor een groepje van 3 personen. Hoe meer volk, hoe goedkoper...
We zijn nu normaal gezien met 5 personen. Met jou erbij zouden we dus met zes zijn.

Er is wel nog wat twijfel ivm het klimaat in juli (regen is waarschijnlijk).
+ onzekerheid of de werkenden onder ons verlof krijgen (waaronder mezelf)...

Laat maar iets horen wat je ervan vindt. Waar woon je ergens?

groetjes,
Katrien

P.S. Onze leeftijden: 2x 22j, 2x 30j, ikzelf ben er 24

trekking Nepal

Hallo
Ik veronderstel dat je 40 euro per dag bedoeld;
ik ben zelf van aan de kust
ik heb grote vakantie maar had min of meer ook al een weekje fietsen afgesproken met iemand

lijkt me interessant
ik zou jullie wel graag es ontmoeten vooraleer beslissen en de datum zal natuurlijk beslissend zijn

Rebecca

Ja, idd 40 euro per dag. :rolleyes:
Mochten we vrijwilligerswerk doen, dan is het verblijf in het dorpje gratis.
Gids Raju woont in Brugge. We zouden volgende week eens bij hem langsgaan voor meer info. Als je zin hebt, kom je maar af.
Je kunt me misschien beter mailen. Ik heb je een PM gestuurd met mijn mailadres.

groetjes,
Katrien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan