trekking/low-budget wandelreis Paasvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

fladdermouse

New Member
Hallo hallo

Ik ben op zoek naar wandelgrage reisgezellen voor een trekking of een low-budget wandelvakantie in de Paasvakantie. Ik ben een 23-jarige studente uit het Gentse.
Een zoektocht naar goedkope vluchten naar potentieel zonniger en warmer oorden dan ons geliefde Belgenland leverde laatst het idee op om mss naar Sardinië te trekken (zo'n €140 als je bagage en verwerkingskosten meerekent), maar ook andere voorstellen zijn meer dan welkom!! Ik ben vrij van zaterdag 4/4 tem vrijdag 17/4.

Als ik zo de prijzen voor India of China zie, krijg ik soms ook zin om daarheen te trekken, aangezien het leven daar dan wel behoorlijk goedkoop kan zijn, dus mochten er voorstellen zijn voor meer zo'n reis, dan mag je me gerust ook altijd contacteren!!!

Hoi,
Sardinië spreekt mij alvast aan en de paasvakantie lijkt mij een geschikte periode.
Ik heb alvast verlof van 4/4 tot 20/4.
Hopelijk zijn er nog actieve reisgezellen die een low-buget trekking zien zitten, andere voorstellen altijd welkom !
Tot mails!
grz

De kriebels om een stukje wereld te gaan verkennen in de Paasvakantie nemen steeds heviger toe, maar jammer genoeg is er nog niets concreets uit de bus gekomen. Daarom wou ik mijn oproep nog even onder de aandacht brengen :tongue: Ook andere reisvoorstellen voor de Paasvakantie zijn altijd meer dan welkom!!! Ik wil graag een trekking doen van enkele dagen of dagwandelingen (Europa, Turkije: Lycian Way of St Paul Trail, Marokkaanse bergen, ...) maar even graag wil ik een 10-tal dagen op ontdekking gaan in India of China of een land waar het leven vrij goedkoop is en zo het duurder vliegtuigticket kan compenseren :wink:
Aarzel dus niet en stuur je ideeën op me af!!!

Reispartner

Hoip hoip

Ik ben al een tijdje op zoek naar dergelijke reispartner. Ikzelf ben 19 en werk op de jeugddienst van De Panne. Een weekje gaan trekken zie ik volledig zitten.
Zoek je nog een reispartner? Voeg me dan toe op msn, [email protected] en dan kunnen we eens samen kijken naar waar de goedkoopste vluchten zijn en elkaar beter leren kennen.

Groetjes Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan