Trekking Nepal

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Sofie De Mot, 29 jul 2018.

Tags:
  1. Sofie De Mot

Sofie De Mot New Member

Hey

Iemand zin voor een trekking te doen in Nepal? Indien kan nog voor eind 2018?

Grtjs. Sofie

2. Arash

Arash New Member

hallo

Laatst bewerkt: 29 jul 2018

3. Birgit1975

Birgit1975 New Member

Dag sofie, ik overweeg ook om een trekking te doen in november, heb ook geen reisgenoot. Misschien knn we eens nakijken of we alletwee wat zelfde niveau van stappen hebben voor ik het wil overwegen. Want ik zou niet graag met iemand supergetraind gaan. Ben ik zelf ook niet.

4. DM10949

DM10949 Guest

Hallo Birgit en Sofie. Ik ga met een groepje op 28/11 vanuit Pokhara voor een trek van 14 dagen. Gewoon rustig tempo en per dag zo'n 5 tot 6 uur lopen. Het is een niet standaard tocht, overnachten in z.g. home stays en eenvoudige lodges. Zie ook bij mijn persoonlijke gegevens daar staat meer info over de tocht. Mvgr. Harry

Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2018

5. Frank1963

Frank1963 New Member

Hoi,
    Een paar jaar geleden was ik van plan om een trekking te doen in Nepal maar dat is er toen i.v.m. werk niet van gekomen, ben nu eigenlijk opzoek naar iemand voor New Zeeland of Zuid Afrika maar sta open voor andere opties, vandaar mijn reactie.
    Ik heb nog geen reisgenoot gevonden en een trekking in Nepal lijkt me ook geweldig, hoor graag indien je/jullie nog een reisgenoot zoeken.
    Groet, Frank

6. DM10949

DM10949 Guest

Hallo Frank, aansluiting is altijd mogelijk voor de trekking in Nepal. Ik heb geen oproep gepost op deze site wel zoekende naar eventuele tochtgenotes of tochtgenoten. Bij mijn persoonlijke informatie vindt je het plan en verdere informatie. Met vriendelijke groet, Harry

7. Frank1963

Frank1963 New Member

Hallo Harry, als ik het goed begrijp staat de route al vast, heb je bergervaring nodig en begeleid jij de reis met een gids, zou je willen aangeven of dit klopt?
    Zelf ben ik namelijk opzoek naar en reisgenoot/reisgenoten om samen te reizen en de route gezamenlijk vast te stellen.
    Groet, Frank

8. DM10949

DM10949 Guest

Hallo Frank, De route staat inderdaad vast, naast mijzelf gaat er ook een gids mee die uit het gebied komt. Twee van de deelnemers hebben redelijk wat ervaring met wandelen in de bergen. Leeftijd ligt tussen 35 en 60+ maar dit even terzijde. Ik heb een groot gedeelte van deze tocht al eens gelopen in de winter van 2015, toen waren we nagenoeg alleen op pad met een groepje van 6 personen. Nu met andere mensen, dus ook andere ervaringen. Gewoon Nepal puur, en weg van de plat gelopen paden en dichter bij de locale bevolking, dat is wat ons het meest trekt. Lijkt dit je wat? Met vriendelijke groet, Harry

9. DM10949

DM10949 Guest

en toen was het stil.....laat ik zo zeggen, ik ga in elk geval en wil je aansluiten zul je toch de volgende stap moeten zetten. Zo werkt het in mijn ogen meestal wel. Met vriendelijke groet :)

10. Frank1963

Frank1963 New Member

Hoi Harry, dank voor je aanbod maar ik ben niet geïnteresseerd in een "georganiseerde reis".
    Veel plezier in Nepal!
    Gr. Frank

11. DM10949

DM10949 Guest

Neem aan dat het eerste bericht van Sofie slechts een wens is en niet een plan. Jammer, wij hebben een leuk groepje mensen bij elkaar.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie