Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Trekking Zwitserland Juli 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re

Hi!

Tour van Monte Rosa wil ik ook ooit eens doen maar juli is voor mij dit jaar niet haalbaar helaas...
Kijk anders eens naar mijn post op dit forum? : Wegens reisvriendin die zopas heeft afgezegd ben ik op zoek naar iemand (m/v) die veel zin heeft om mee te gaan. Normaal hadden wij gepland in september een stuk van de GR11 te wandelen, spaanse kant van de Pyreneeën dus. (Puigcerda -Llança) Maar ik ben daar wel vrij soepel in, iemand die andere ideeën heeft (wel backpacking in de bergen liefst) voor een ander gebied (bvb alpen Frankrijk Italië of Zwitserland) is ook altijd welkom, over alles valt te praten ;-) Ik ben een 22jarige studente, en zou het liefst zo low budget mogelijk houden. Ik sta er ook open voor om te liften tot vertrekpunt en vanaf het eindpunt tot thuis, héél graag zelfs! Qua periode liefst september (fin, eigenlijk mogelijk vanaf eind augustus, valt ook te bespreken) Ik ben redelijk sportief maar ik kan zeker ook genieten van een lazy momentje! (had einde GR11 gepland aan de middellandse zee...) Vorig jaar heb ik de Tour du Mont Blanc gedaan en achteraf nog een dagje in Chamonix rond gekuierd, zalig! Zegt dit je wat, laat dan zéker iets weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...