Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Trektocht in Lapland, huskytocht en andere winterse activiteiten! :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ristitunturi

New Member
Hoi!
Ik zou volgend jaar, februari maart, een meerdaagse trektocht willen maken door winters Lapland.
Exacte locatie heb ik nog niet, enige voorwaarde is dat het een tocht moet zijn waar open wildernishutten staan die je vrij kan gebruiken in een prachtig natuurkader. In Finland weet ik er alvast enkele zijn. De trektocht zou back to basic zijn maar geen overlevingstocht, een goede conditie en positieve, avontuurlijke ingesteldheid is meer als voldoende. Ik heb ervaring met trektochten in alle omstandigheden. Behalve de trektocht zou ik ook graag eens een huskysafari maken, langlaufen, skieen, ... Ik ben op zoek naar enkele leuke mensen (twintigers, dertigers m/v) die zich willen aansluiten.
Greetz J.

Hoi, Ik ben een vrouw van 29 en heb zeer veel interesse om mee te gaan. op mijn to do lijstje staat ook de wens om eens z'on huskytocht te doen.
Ik hoop dat er nog meer mensen van onze leeftijd reageren.
verder ben ik ook dol op skien.
maar wel is mijn vraag hoeveel het dan ongeveer gaat kosten? want heb niet een al te groot budget.

groeten,

Vivianne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...