Ik ( 57 jarige man ) zoek een vrouwelijke reispartner om in mei/juni 2018 een mobilhometrip te maken naar de Noordkaap ( duur 4 a 5 weken ) via Denemarken / Zweden / Noorwegen en terug via Finland / Estland / Letland / Litouwen / Polen / Duitsland . Reisweg en rustpunten samen te bespreken .
Ik ( 57 jarige man ) zoek een vrouwelijke reispartner om in mei/juni 2018 een mobilhometrip te maken naar de Noordkaap ( duur 4 a 5 weken ) via Denemarken / Zweden / Noorwegen en terug via Finland / Estland / Letland / Litouwen / Polen / Duitsland . Reisweg en rustpunten samen te bespreken .
Weet niet juist wat je bedoeling is met die "vrouwelijke" reispartner ? Mogen dat er ook meerdere zijn (dus als klein groepke) of bekijk je het meer als een "tête à tête" ? Want in het geval van het 1e, dan ben ik ook kandidaat en hoor ik wellicht nog van je ...
Ondertussen is deze periode voorbij ........
Heb eventueel wel interesse voor een volgende trip maar dan met mijn eigen campertje.
Samen reizen is wel veiliger.
Indien interesse, geef een seintje.
Patricia