Trip naar de zon (september-oktober)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melanie555

New Member
Hallo!

Aangezien mijn vriendinnen beginnen te settelen, stage lopen of al op vakantie zijn geweest, en ik nog enkele verlofdagen heb, zou ik graag in september of oktober de zon willen opzoeken.

De bestemming staat nog niet vast, maar ik had Sardinië, Corsica, Griekenland (of Griekse eilanden), Italië en Mallorca in gedachten. Verdere bestemmingen zoals Azië en Zuid-Amerika staan ook op mijn bucketlist, maar lijken me niet meer haalbaar in deze periode. Andere suggesties welkom!
Ideaal lijkt me 5-10 dagen tussen de laatste week van september en midden oktober, voor de beste kans op mooi weer. We zouden natuurlijk niet alles samen moeten doen, maar het is leuker (en goedkoper) om niet alleen te reizen.

Verder ben ik 25j, kan ik genieten van een strandvakantie, maar zit ik niet al te graag stil (aan het oefenen voor halve marathon en fiets dagelijks naar het werk).
Momenteel is de enige vereiste is de zon en zee voor mij, dus een all-in vakantie zou zeker ook passen ;).

Kort samengevat: Ik zoek iemand die zich hier in terug kan vinden, liefst rond 20-30 jaar om op dezelfde golflengte te zitten.

Wil je hieronder liever niet op reageren om bv sneller af te spreken, mag je me steeds mailen op dit e-mailadres. Ik plan om tegen 15 september ten laatste te boeken, dus misschien tot binnenkort!!

Alvast bedankt!

Melanie

Hey Melanie !

Jouw berichtje komt als geroepen ! Vanmorgen nog heb ik bij een andere post hier gereageerd in de hoop een travelbuddy te vinden ! Ik heb namelijk nog verlof op overschot en heb alvast de laatste week van september vrij genomen (al denk ik dat het mogelijk zou moeten zijn de week erna ook nog op te pakken moest dat uitkomen) en ja, je kent dat, je vrienden hebben geen verlof meer op overschot natuurlijk. En in mijn eentje aan een reis beginnen, mweh... :)

Een beetje zon zee strand kan ook geen kwaad trouwens, want in Augustus ben ik nog naar Ijsland geweest, dus van een echt warme zomer heb ik nog niet kunnen genieten ! Ik zou het wel leuk vinden als er mooie natuur in de buurt was, zodat een beetje wandelen of kajakken of zo er ook in zit. Ik ben er zeker van dat mochten we snel afspreken we vast wel iets kunnen vinden dat ons allebei (of al wie nog tijdig reageert) zou bevallen.

Dus ik verwacht soieso nog antwoord van jou te krijgen ! Zo snel mogelijk uiteraard, en dan kunnen we ineens wat gegevens uitwisselen. We kunnen altijd chatten, mailen of bellen om eens te zien of we idd op diezelfde golflengte zitten ;) Wat leeftijd betreft zitten we alvast dicht bij elkaar. Doet me terugdenken aan die keren dat ik nog met Jokers GO26 ben meegegaan, dat was altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen !

Tof van jou dat je juist vandaag nog dit bericht post ! Laat iets weten !

Arne

Hey Melanie,

Je bericht sprong mij onmiddellijk in het oog.
Ik heb net mijn tweede zit achter de rug. Het is nu pas dat ik echt kan openstaan voor vakantie, wel wat laat natuurlijk.
Voor het academiejaar opnieuw begint, wil ik mijn batterijen wat opladen.
De zon is zeker welkom nu de herfst al in het land is.

Ik hoop nog iets van jou te horen!

Sofian

hallo

Ik zou graag een doorreis door Corsica willen maken. een combinatie tussen activiteiten en een beetje cultuur. zodat Ik toch iets gezien heb van het land.
Ik zou graag een stukje van de GR20 willen doen (enkel dagen) en achter af wat tot rust komen op strand en zee en wat pittoreske dorpjes en mooie plaatsen ontdekken:).

In oktober het ik wat meer vrije tijd. wie zin heeft mag altijd reageren

groetjes Laurens

Neen nog niets geboekt, ik ben nog steeds op zoek naar een v reisgenote die 2 weken richting de zon wil gaan.
Ik kan ook pas vanaf begin november.
mvg

Jammer ik had graag voor een 2-tal weken richting de zon geweest! Veel succes alvast en geniet van je reisje! xx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan