!! Trip naar NYC tijdens kerstvakantie !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Voor mij is het ook de eerste keer

17/9 om 20h is goed voor mij, als ik het goed voorheb is de Trollenkelder toch bij Sint-Jacobs? Daar is volgens mij wel tamelijk veel parkeergelegenheid

Groetjes en to binnenkort

Manu

PS Chun Stuur me gerust je ervaringen van NYC maar door met een mailtje

HallOoo Big Apple Trippers :wink:

Ik ben een 36 jarige vlotte avontuurlijke meid en ik zou ook graag het jaar af sluiten met een trip naar New York :tongue:

Hopelijk tot gauw:good:

Grtjes Cindy :smile:

Als ik het goed voorheb, lukt vrijdagavond 17/9 voor iedereen? Gent of Brussel, wie hakt de knoop door?
Op facebook vindt je me terug onder de naam 'Debby Peeterbroeck'. Voeg maar toe..

Voor my past vrijdagavond 17/09 jammer genoeg niet, vrijdagavond 24/09 wel:tongue:

Hey Cindy,

Hoe meer mensen, hoe leuker! Je bent welkom.. Datum voor af te spreken bleek moeilijk, aanstaande vrijdag leek voor iedereen beste te lukken. Vandaar misschien wel een beetje moeilijk om opnieuw te wijzigen, aangezien december er al snel zal zijn.
Ben je in de mogelijkheid om je plannen te wijzigen of er toch even bij te zijn? Anders meer dan welkom!! Hopelijk tot dan,

Groetjes,

Debby

Het zou jammer zijn als Cindy niet mee zou kunnen gaan naar NYC, omdat ze vrijdag 17/9 niet kan. Ik ga er maar vanuit dat het wel gaat klikken onderling en dat we vrijdag kennis maken met elkaar. Veel dingen kunnen we al bespreken en afstemmen via de mail voor vrijdag. Als Cindy in een PM haar mailadres geeft, kan zij meedoen met de discussie. Misschien kan Cindy ook nog haar telefoonnummer geven, zodat we haar vrijdag kunnen bellen met wat we gekozen hebben. Persoonlijk kennismaken met Cindy kan later nog wel. Is dit een idee?

Cindy, sta jij misschien ook nog op Facebook?

Groetjes,
Chun

Kan er nog iemand bij?

Hey,

Kan er nog iemand bij? Dit spreekt mij ook enorm aan! Ik ben wel jonger dan jullie (21 jaar), maar ook mijn leven is plots hard veranderd en nu wil ik mezelf verrijken door te gaan reizen en nieuwe mensen te leren kennen.

Groetjes,

Jessica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan