Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Tripje 2012...alles open

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM3183
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM3183

Guest
Ik ben op zoek naar een bestemming en reisgenoten

Relatief goedkope reis
Duur minder dan 4 weken
Citytrip(s),roadtrip,1land, meerder landen,....

Mijn nieuw doel in mijn leven de wereldwonder te bezichtingen en zoveel mogelijk landen te verkennen. Ik hou van rugzakreizen,kamperen, hiking, hostels tot hotels.

Mijn eerste idee was Egypte en zijn piramides, Moskou, Ijsland (wel als noorderlicht is)

Ik sta voor alles open binnen een beperkt budget (geen idee hoeveel)

Groeten
Ilja

Ook wij (koppel van 25 en 29 jaar) zijn op zoek naar reisgenoten. (Evtl voor slechts een deel van de reis, want onze vakantietijd zal zich eerder beperken rond 2-3weken) Bestemming is voor ons momenteel ook nog een groot mysterie. Ijsland hadden wij ook nog op ons lijstje to see staan. Budget houden we ook graag laag.

Indien je een groepje kan vormen, horen wij daar graag meer over!

dit is mijn plan: misschien iets voor jou?

Hallo,
ik zoek medereizigers om met een (waterski)boot van België naar de Zwarte Zee te gaan, via de kanalen en rivieren van

Europa. Het zal een combinatie van roadtrip (over water) en trekking worden (slapen wil ik zoveel mogelijk in iglotentjes

doen).
Vertrek april 2012, aankomst ?.
Ik ben meer een natuur-mens dan een grote steden mens, maar het is de afwisseling die ook net zo veel goed zal doen. Ik

zoek niet noodzakelijk iemand om de hele reis mee te gaan.
Ik houd van goed eten en drinken. Ik speel graag pool in een kroegje. Als ik een berg zie, vind ik het altijd een goed idee

naar de top ervan te klimmen of wandelen. Alle sporten op en in het water houd ik van. Ik vind het heerlijk mijn omgeving

te exploreren. Net zo goed geniet ik van heerlijk niks doen ;-)
Ik heb ook een thread gestart, die je terugvind via mijn profiel
Je kan me ook bellen voor meer informatie op +32 476 37 57 51
http://www.facebook.com/pages/Captain-Sunset/199067310162721
groetjes, peter

Hoi hoi.

Ik heb alvast ook interesse. Liefst wel tussen 22/7 en 5/8 (2 weken). Met een groepje moet er hier een leuke vakantie van te maken zijn.

Groetjes,
Vincent

Ps: ben 26 m w-vl

Oh leukkk, ik wil ook graag de wereldwonderen doen! Ik heb enkel nog maar Taj Mahal gezien, en da's ni eens een echt wereldwonder.

Ik was van plan om deze zomer Jordanië + Israel te doen. Vliegen op Israel is heel goeiekoop, en daar dan ffie Jerusalem ofzo checken. Dan door naar Jordanië en daar rondtrekken, en duuuuh da ge dan Petra checkt en hupla wereldwonderke gezien! Ik heb nog niemand om met te gaan, interesse?

Vliegticket naar Israel is ongeveer 250 - 300 euro (tov Jordanie da op zo'n 700 kan komen .. vandaar da ik Israel meepik). Israel en Jordanie hebben goed openbaar vervoer en ge kunt er supergoed liften (naar 't schijnt he). Ik ben ni gesteld op luxe en slaap in krotten als 't moet, ik heb ni veel eisen voor mijn eten, ... Anyway, ik kan wel goeiekoop reizen (da is ook mijn bedoeling). Ik ben 23v en heb twee maanden vakantie (wat is het fijn om een leerkracht te zijn)

let me knoooow!

zou ook dolgraag wat meer van de wereldwonderen zien.
ik ben 32 en tevens op zoek naar reisgenoten.
periode is flexibel, kan eender wanneer verlof opnemen.
wel graag low budget, heb altijd zo rondgereisd. heb enkele jaren in Afrika,... gewerkt en de reiskriebels beginnen weer op te steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...