Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

tripje naar de zon-dec.-jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lady27

New Member
Hallo dames,
Ik ben een 27-jarige dame (marokkaanse roots) uit oost-vlaanderen en wil er even tussenuit. Graag wil ik een zonnige bestemming opzoeken, misschien Egypte, Griekenland, of het mag ook iets anders zijn. Periode; december 2009- januari 2010, 7 à 10 dagen.
Mijn interesses voor op vakantie zijn: cultuur, uitrusten, lekker eten, en s'avonds een terasje doen of uitgaan. Ik ga wel graag een beetje in luxe op reis, dus verkies ik een 5* hotel. Ik was van plan om te reizen met een vriendin maar wegens omstandigheden kan ze jammer genoeg niet meegaan.

Iemand interesse? Stuur gerust een mailtje,

greetz,

Hoi

Hoi (of moet ik Salaam zeggen )

Ik ben jongeman (26) ook van marokkaanse origine, en ik zou ook heel graag een weekje naar de zon willen gaan, maar ik weet nog niet juist naar waar.
Enkele voorstellen zijn Miami, Dubai, Egypte, Marokko.

Allé ik hoor je nog wel

Groetjes
Mo

piep

hey lady

heb me hier net op ingeschreven

ik wil weg volgende week en zoek eventueel iemand om me te vergezellen
anders vertrek ik alleen!

voeg me toe op facebook didier quartier of stuur een berichtje indien interesse

grts

Hoi Hoi,

Heb je in de tussentijd een reisgenoot kunnen vinden?
Ik wil graag richting carribisch gebied of maleisie 8/9 dagen een cruise lijkt me ook wel leuk richting carribisch gebied
Het liefst zsm begin januari als je nog niks gepland heb laat dan even iets horen
Sara31

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja, je weet tenslotte maar nooit...

Beste ?!,

Het sluit bepaald niet helemaal aan bij jouw voorstel en waarschijnlijk heb je al andere opties, máár:::::

Ik ga van vrijdag a.s. (de 22ste) s'avonds vertrekken naar Malaga, en ben nog op zoek naar een reisgenoot enne... medechauffeur.... 'Tis maar een klein stukje rijden (uurtje of 20).

Daarnaast ben ik overdag ook nog beroerd gezelschap, want ik ga daar naartoe om te gaan paragliden. Des avonds is met mij meestal echter wel wat gezelligs te beleven, zoals, hapje drankje, dansje enz.

Het vervoer is niet verkeerd; een goed uitgeruste luxe pick-up en de kosten daarvoor zijn natuurlijk voor mij.

Je weet maar nooit en hoe dan ook een fijne vakantie !!!

Bram

Hoi iedereen,
ik ben ondertussen al terug van op reis. We zijn een weekje naar Egypte geweest. Ik ben met iemand geweest die ook gereageerd heeft op mijn berichtje en het is allemaal heel goed meegevallen .
Voor degenen die nog op reis moeten vertrekken, veel plezier toegewenst!

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...