Tripje naar de zon - eind juli/begin augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annelies1984

New Member
Dag reizigers!

Wie heeft er met dit miezerige weer ook zin in een tripje naar de zon?

Ik had (heel naïef, zo blijkt :smile: ) gehoopt op een warme en leuke zomer in ons Belgenlandje, en daarom geen vakantie geboekt! Maar omdat er toch te veel regendruppeltjes vallen, zou ik er graag nog even tussenuit trekken.

Ik zie een weekje vakantie in een zonnig Europees land wel zitten! Een citytrip, of een luilekker vakantie met wat cultuur. Een uitstapje, gecombineerd met strand, lekker eten en drinken, een stapje in de wereld zetten... Relaxen en genieten! Liefst in een (goedkoop) hotelletje, ben geen fan van kamperen.

Dit kan in Spanje, Griekenland, Portugal ... (Andere ideeën ook zeker welkom). Ik kan vertrekken vanaf donderdag 28 juli.

Dus alle leuke spontane mensen tussen 24 en 35 die hier ook zin in hebben, laat maar van jullie horen :smile:

Annelies

zon

Hoi Annelies,

Ik heb wel interesse in een tripje naar de zon. Mag een weekje of citytripje zijn (kan niet lang verlof nemen:bad:), ergens in Europa. Dus Spanje, Griekenland kan allemaal! Italië, zuid-Frankrijk??

Ben vrouw, 34 jaar, omgeving Leuven!

Groetjes!

Z-Frankrijk?

Hey Annelies,

net als jij wil ik snel weg uit het natte België op zoek naar de zon.
Ik had gedacht aan een weekje Z-Frankrijk of Italië eens ontdekken.
Een goede mix van actie en wat luieren lijkt me ook het leukste op vakantie.
Het tijdstip van vertrek ligt me al dus dat is al positief.
Zou je met de auto (kan eventueel rijden) of trein of andere reizen?
Hoelang zou je ter plaatse blijven?

Grt,
Jan

Last minutes

Hej,

Iemand zin in 1 van deze lastminutes?

Luilekkervakantie: Mallorca - vertrek 28/07 - 7nachten ALL IN- 642euro (via Neckermann, vertrekken in Luik)

Citytrip: Athene - vertrek 29/07 - 8nachten kamer met ontbijt - 399euro (via sunjets, vertrekken in Charleroi)

Zuid- Frankrijk zie ik zeker ook zitten! Niet op een camping, wel in zo'n vakantiepark (bungalows), appartementen of hotelletje. Alle concrete ideetjes daarvoor, mogen hier zeker ook gepost worden.

Toch naar Z-Frankrijk?

Hoi Annelies,

Z-Frankrijk lijkt me momenteel de beste optie gezien het weer, de ligging en de bruisende sfeer die er heerst.

Eerder heb ik met vrienden al een villa'tje en een bungalow gehuurd; dat valt qua prijs echt goed mee (tussen €600 en ...) gezien je het toch altijd kan verdelen tussen het aantal huurders.
Laatst huurden we een bungalow in Gassin (tegen St-Tropez) in een park met zwembad en tennisbaan); Zeer rustig gelegen maar toch dicht bij het strand en talrijke restaurants, bars en stadjes.

Lijkt het je wat om die richting uit te gaan?

Ik zou graag deze week vertrekken met de auto (ideaal om de streek te verkennen).

Misschien kunnen we wel wat uitwerken? Kan je reageren op [email protected]
Handiger om eventueel te overleggen.

Grt;
Jan

Let's go !

Hey Annelies !

Ik wil met je mee! :) Ben ook al een week op zoek naar een leuke lastminute maar lijkt me zo saai alleen ! Heb heel vaak alleen gereisd maar dat was rondreizen en niet in een hotelletje ofzo !

Ik kan donderdag ook al vertrekken hoor !

En alles waar zon is , ik kom mee!

Ben zelf ook uit 1984 en ben een gezellige meid hoor!

Nouja laat van je weten z.s.m !

Groetjessss xx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan