Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Tsjechië, hongarije,kroatië?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jooris

New Member
Hey, ik ben een man van 26j en zou graag in juli een stukje door europa rijden met mijn vw kever. Hiervoor zoek ik nog een reisgezel. Ik zou een paar landen willen doen, en telkens een paar dagen op dezelfde plaats blijven. Het liefst zou ik willen camperen.

Hi Jooris
Heb je aan Roemenië gedacht? Het is een juweel...kijk op onze forum, er zijn een paar filmpjes over het land...
Het is goedkoop, zéér mooi, de mensen zijn gastvrij en tips kan ik je geven, zoveel als je wilt; ik ga zelf naar Roemenië einde mei.
Groetjes
Gecko

top!

hoi,

ben levenslustige meid van 30 jaar en ook op zoek naar een reispartner! 2 jaar geleden reisde ik van Kosovo terug naar Belgie per auto, daarbij trok ik oa door Montenegro, Kroatie, Slovenie enzo... Zeker aan te raden! Ik denk wel dat Hongarije ook zeker super de moeite is om te doen, helaas heeft mij kameel mij nog niet tot ginder gebracht!! Ben benieuwd naar je plannen! Wanneer plan je te vertrekken? en vooral zoek je nog een reisgenootje??

let me know!

Griet

Tsjechië, Hongarije, Kroatië ?

Hi Griet & Joris

Hongarije is zo plat als een vijg, terwijl Roemenië heeft alles wat jullie willen : bergen tot 2 500m, eeuwen oude bossen, kastelen, architectuur van welke stijl dan ook, veel mooie steden, zee met 260 km lange strand (zand, geen keien), een Delta (UNESCO beschermd), de geschilderde abdijen in het noorden (ook UNESCO beschermd), enz.
Ga op you-tube kijken; tik "Romania" in en kijk wat je te zien zou krijgen.
Ik ken mensen die verschillende keer terug naar Roemenië zijn geweest en ze blijven terug gaan (op vakantie).
Gaan jullie naar Roemenië, ik ga jullie helpen om een mooie en goedkopere vakantie te hebben.
Roemenië blijft niet lang meer het goedkoopst land van Oost-Europa.
Groetjes
Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...