Turkije Bodrum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caro***

New Member
Hallo,

Ik zoek een vrouwelijke reisgezel voor mijn moeder. Ze wil heel graag naar Turkije, Bodrum, meer bepaald naar het hotel Azka. (daar is ze al eens geweest en dat is haar zeer goed bevallen) Liefst zou ze buiten het seizoen gaan.
Nu zoekt mijn moeder alleen nog een reisgezel om mee te gaan.
Mijn moeder is 45 jaar, gescheiden, jong van geest, maar vooral heel tof gezelschap!

Laat me aub iets weten als je geinteresseerd bent om met haar een weekje Bodrum te doen! Ze is op zoek naar een leuke reisgezel om mee op te trekken maar graag doet ze ook wel eens dingen alleen op vakantie.

Groetjes,

Carolien

hey,

Ik ben Claudia, 25 jaar. Ik heb anderhalve week vakantie van 29 september tot 7 oktober en ik zou graag dan een weekje op vakantie gaan naar een zonnig land. Wat ik graag doe dan is zonnen, zwemmen, en gewoon ontspannen, af en toe iets gaan bezichtigen of dergelijke kan natuurlijk ook voor mij. ik ben twee jaar geleden in gumbet, vlak bij bodrum, geweest en dat vond ik geweldig.

Als je moeder geïnteresseerd is (ik weet dat we van leeftijd wel wat schelen) mag ze me altijd mailen op [email protected] of hier een berichtje achter laten.

Groetjes, Claudia

Hallo,

Bedankt voor je interesse, maar ik vrees dat mn moeder al een reis (in haar eentje) geboekt heeft voor in mei.

Groetjes,

Carolien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan