Turkije Vertrek 7 sept. - reisgenoot
Hallo iedereen,
ik heb via een betrouwbaar reisagentschap een zeer mooie aanbieding gevonden.
het gaat om twee weken Turkije, waarvan de eerste week een rondreis betreft met Vlaamse gids in volpension, de tweede week betreft een strandvakantie in een vijf sterren hotel all inclusive. Dit alles voor de prijs van 799 euro, en echt betrouwbaar.
Er zijn verschillende data van vertrek, mijn persoonlijke voorkeur (en geregeld verlof op het werk) gaat uit naar vertrek op 7 september.
Gezien er voor een single room 250 euro meerkost dient betaald te worden, zoek ik iemand die met mij wil meereizen.
Liefst een normaal persoon (m/v) met een leuk verhaal.
Voor meer informatie en eventuele kennismaking, contacteer mij!
Groetjes
Hallo iedereen,
ik heb via een betrouwbaar reisagentschap een zeer mooie aanbieding gevonden.
het gaat om twee weken Turkije, waarvan de eerste week een rondreis betreft met Vlaamse gids in volpension, de tweede week betreft een strandvakantie in een vijf sterren hotel all inclusive. Dit alles voor de prijs van 799 euro, en echt betrouwbaar.
Er zijn verschillende data van vertrek, mijn persoonlijke voorkeur (en geregeld verlof op het werk) gaat uit naar vertrek op 7 september.
Gezien er voor een single room 250 euro meerkost dient betaald te worden, zoek ik iemand die met mij wil meereizen.
Liefst een normaal persoon (m/v) met een leuk verhaal.
Voor meer informatie en eventuele kennismaking, contacteer mij!
Groetjes
Laatst bewerkt: