heksemarieke
Member
Tussen 35 en 45 en zin in last minute ? Niemand ?
hey iedereen !
Blijkbaar zijn de meesten hier jonger dan ik (is dan iedereen van om en bij de 40 niet meer buiten te krijgen ?)... En ook al ben ik er voor mezelf niet uit dat dit forum de juiste weg is om een reisgenoot te zoeken, met het motto "wie niet waagt niet wint" begeef ik me dan toch maar op glad ijs. Mijn vrienden hebben of andere plannen, of een partner en/of gezin om mee op vakantie te gaan. Zelf heb ik ook kinderen maar ik plan ook altijd graag iets zonder hen. Twee jaar geleden ben ik met een vriendin naar Kos getrokken (reuze tof by the way !), vorig jaar heb ik in m'n eentje Kroatië aangedaan. Omdat ik dit jaar niet in m'n eentje wil, kom je mij dus hier tegen. Ben zelf 40 (V), spontaan en eerlijk van aard maar vrees een beetje kieskeurig. Dat wil zeggen dat ik niet wanhopig met eender wie op vakantie wil gaan. Ik zou graag hebben dat het klikt, zowel persoonlijk als wat betreft reisstijl. Liever alleen op vakantie (of thuis blijven) dan te moeten optrekken met iemand waar ik liefst driekwart van de dag van ga lopen... Ik heb graag zon, mooie omgeving, geen massatoerisme, rust maar wil even goe toch graag plaatselijke cultuur ontdekken. Ik ga daarbij geen uitdagingen uit de weg, sta voor veel open, wil het gevoel hebben iets beleefd en gezien te hebben als ik terug thuis ben. Geen all IN toestanden, niet enkel van het ene buffet naar het anderen, van aan het zwembad naar de bar via het restaurant en de disco terug naar de kamer. Liever iets kleiner met nog ongedwongen sfeer, in een mooie omgeving maar met toch mogelijkheden onder de mensen te komen. Bestemming : nog geen idee. De eilanden van Kroatië wil ik zeker nog doen (de boten waren vorig jaar tot mijn grote spijt nog niet vaarklaar wegens te vroeg op het seizoen), maar tegelijk ook Portugal, Italië misschien, zuid-Spanje, stukken Griekenland, Egypte ?, ... Geen Turkije (iederéén gaat daar naartoe tegenwoordig), liever niet Frankrijk (hoewel mijn hart daar wel ligt maar ben er al een paar jaar na mekaar geweest) en geen benidormtoestanden. Groepsreizen kunnen, maar geen vooraf geprogrammeerde toestanden en met de bus van A naar B en terug. Ik hou er van mijn neus te volgen, plan graag zelf mijn dagen hoewel "plannen" op vakantie niet in mijn woordenboek staat. Zien wat komt, doen wat goe voelt. Ik kan in principe ergens vanaf 27 juli tot 8 augustus. Liefst wel maar een weekje, ik heb 2 ietwat grotere sloebers die alleen thuis blijven ondertussen (hoewel die dat helemaaaal niet erg vinden ) Maar mijn moedergevoel (en mijn aantal dagen betaalde vakantie... :wtf belet me voorlopig langer weg te blijven. Ideaal zou zijn moest je van in de buurt zijn (waasland) en tussen 35 en 45 jaar. Man of vrouw maakt in principe niet uit. Als het maar een beetje klikt zodat we in staat zijn een toffe tijd te hebben en een streepje bij te kunnen zetten in het vriendschapsboek.
hey iedereen !
Blijkbaar zijn de meesten hier jonger dan ik (is dan iedereen van om en bij de 40 niet meer buiten te krijgen ?)... En ook al ben ik er voor mezelf niet uit dat dit forum de juiste weg is om een reisgenoot te zoeken, met het motto "wie niet waagt niet wint" begeef ik me dan toch maar op glad ijs. Mijn vrienden hebben of andere plannen, of een partner en/of gezin om mee op vakantie te gaan. Zelf heb ik ook kinderen maar ik plan ook altijd graag iets zonder hen. Twee jaar geleden ben ik met een vriendin naar Kos getrokken (reuze tof by the way !), vorig jaar heb ik in m'n eentje Kroatië aangedaan. Omdat ik dit jaar niet in m'n eentje wil, kom je mij dus hier tegen. Ben zelf 40 (V), spontaan en eerlijk van aard maar vrees een beetje kieskeurig. Dat wil zeggen dat ik niet wanhopig met eender wie op vakantie wil gaan. Ik zou graag hebben dat het klikt, zowel persoonlijk als wat betreft reisstijl. Liever alleen op vakantie (of thuis blijven) dan te moeten optrekken met iemand waar ik liefst driekwart van de dag van ga lopen... Ik heb graag zon, mooie omgeving, geen massatoerisme, rust maar wil even goe toch graag plaatselijke cultuur ontdekken. Ik ga daarbij geen uitdagingen uit de weg, sta voor veel open, wil het gevoel hebben iets beleefd en gezien te hebben als ik terug thuis ben. Geen all IN toestanden, niet enkel van het ene buffet naar het anderen, van aan het zwembad naar de bar via het restaurant en de disco terug naar de kamer. Liever iets kleiner met nog ongedwongen sfeer, in een mooie omgeving maar met toch mogelijkheden onder de mensen te komen. Bestemming : nog geen idee. De eilanden van Kroatië wil ik zeker nog doen (de boten waren vorig jaar tot mijn grote spijt nog niet vaarklaar wegens te vroeg op het seizoen), maar tegelijk ook Portugal, Italië misschien, zuid-Spanje, stukken Griekenland, Egypte ?, ... Geen Turkije (iederéén gaat daar naartoe tegenwoordig), liever niet Frankrijk (hoewel mijn hart daar wel ligt maar ben er al een paar jaar na mekaar geweest) en geen benidormtoestanden. Groepsreizen kunnen, maar geen vooraf geprogrammeerde toestanden en met de bus van A naar B en terug. Ik hou er van mijn neus te volgen, plan graag zelf mijn dagen hoewel "plannen" op vakantie niet in mijn woordenboek staat. Zien wat komt, doen wat goe voelt. Ik kan in principe ergens vanaf 27 juli tot 8 augustus. Liefst wel maar een weekje, ik heb 2 ietwat grotere sloebers die alleen thuis blijven ondertussen (hoewel die dat helemaaaal niet erg vinden
Laatst bewerkt: