Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Tussen kerst en oud & nieuw naar de zon!

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelletijssen

New Member
Hoi hoi!
In de week tussen kerst en oud & nieuw zou ik het leuk vinden om lekker een weekje naar de zon te gaan. Liefst Europa! Zowel leuk om lekker te wandelen, drankjes te doen en lekker te eten maar vind het ook leuk om een klein beetje cultuur te snuiven en dingen te zien! Ik ben 29 jaar, kom uit Brabant en zou het leuk vinden als iemand met me mee zou gaan!

Hoi Michelle waar gaan we naar toe? Kan ook wel wat positieve afleiding gebruiken en een vakantie helpt daar goed bij. Gr Jarno

Ik kom trouwens ook uit Brabant, hoe lang zou je weg willen gaan?

Gr Jarno

Hoi Michelle ik wil in die periode er ook even lekker op uit.
Zon, cultuur, eten en wandelen lijkt me heerlijk. Laat maar weten. Ik woon in de omgeving van Rotterdam.

Hi Michelle,

Mij naam is Wendy van Soest, 36 jaar en wil heel graag in december even de zon opzoeken. Dus mocht je nog op zoek zijn naar een travel buddy dan hoor ik het graag . Ik woon in de omgeving van Utrecht.

hai michelle

ik ben een gezellige alleenstaande mama
en zoek ook reismaatje voor naar de zon stedentrip ik kan alle maanden spanje portugal griekenland
grt mar hoofddorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...