Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Twee weekjes naar de Azoren - eind juni, begin juli

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey!

Net als iedereen hier heb ik grootste reisplannen, maar ben ik nog op zoek naar reisgezelschap om mn avonturen mee te delen.

De Azoren staan al lang op mn lijstje, en dit jaar heb ik op het werk verlof kunnen regelen van 26 juni tot 12 juli. De ideale periode om de Azoren te ontdekken!
Twee weken zal te kort zijn om alle eilanden te bezoeken; vandaar dat het mij het best lijkt om te gaan voor de middenste eilandengroep. Met Ryanair naar Porto/Lissabon, daar verdervliegen naar Terceira, en dan met de ferry verder naar Sao Jorge, Pico en Faial.

Ik ga graag op reis, niet op vakantie ;-) Elke dag uitslapen vind ik zonde, er is zo veel moois te zien, vanalles te doen... Dus graag actief! Een auto huren en hele dagen de eilanden verkennen.
Ik hou het reizen ook eerder low budget; geen luxehotels of elke avond naar dure restaurants, liever picknicken en wat meer budget om ter plaatste uit te geven aan activiteiten (ik las over verantwoord zwemmen met dolfijnen, moet het nog verder onderzoeken, maar dat staat alvast heel erg hoog op mn verlanglijstje).

Het lijkt mij het leukst om te gaan met een groepje van 3 à 4 leeftijdsgenootjes (ik ben van 1985 - mensen van the 80s zijn geweldig ;-)), maar het belangrijkste is wel dat het klikt, dus zou wel leuk zijn om vooraf eens af te spreken.

Bij interesse, stuur me zeker een berichtje!

Groetjes!
Els

Hey Els

Er is mij al vaak gezegd dat de Azoren een van de mooiste bestemmingen is dus ik ben zeker geïnteresseerd!

Roadtrippen in de natuur doe ik heel graag. De middelste eilandengroep lijkt mij ook het interessantste om in twee weken zoveel mogelijk te kunnen beleven. Momenteel zou je voorgestelde periode voor mij wel moeten lukken.
Zwemmen met dolfijnen zou ik ook eens willen doen, maar enkel als ze niet in kooien zitten en ze niet worden gelokt met eten. Anders ga ik liever gewoon wat vrij snorkelen

Ik ben van '89 dus ben blijkbaar ook nog juist geweldig, maar inderdaad best eens op voorhand afspreken In een groepje van 3 à 4 man lijkt mij ook het leukst!

Groetjes

Thomas

Hey Thomas!

De Azoren moeten echt prachtig zijn, en blijkbaar nog niet te toeristisch, kan niet wachten om ze te verkennen!

Me dunkt dat wij in manier van reizen wel overeenkomen; ik wil ook enkel met dolfijnen zwemmen als ze vrij zijn, en dat is hier blijkbaar wel zo. Met de boot de zee op, en dan in de buurt van wilde dolfijnen het water in.
Snorkelen doe ik ook graag, en vooral veel wandelen en zien! En lokale wijn proeven

Er is nog iemand geïnteresseerd (van de jaren 90, maar die zijn ook best ok ), we kunnen mss binnenkort eens ergens afspreken.
Van waar ben je ergens?

Groetjes!
Els

We komen op het eerste zicht inderdaad wel overeen qua reisstijl! Ik was gisteren al wat aan het opzoeken en wou toen ook al direct vertrekken. Maar mss best eerst wachten op nog iets warmer weer
Ik ben van de regio Antwerpen, vanwaar jij (jullie)? Ik zal een pm sturen met wat specifiekere info!

Groetjes

Thomas

Hey,

Ik was eigenlijk niet van plan om in juni/juli weg te gaan, maar de Azoren staan al lang op mijn lijstje en het lijkt er nooit van te komen. Dus ik wil ook wel eens afspreken .
Ik ben ook van de jaren '80 (zij het iets ouder dan jullie).

Hey, plannen jullie deze reis nog? Azoren staat sinds jaren bovenaan mijn lijstje maar ben sinds twee jaar single en het komt er dus maar niet van...
Ik ben wel een 77'er maar kan in het dagelijks leven nog goed mee met die 80'ers hoor! Hopelijk geen probleem?
Laat mij gerust iets weten aub, zou voor mij fantastisch zijn !!

Koen

Hey Koen!
We zijn deze reis inderdaad nog aan het plannen, maar nog niks geboekt dus je kan nog aansluiten, als het klikt natuurlijk, maar we zijn fijne mensen, al zeg ik het zelf
Ik stuur je nog even een berichtje

hey,

ik ben van 82. Ik ging naar de Azoren gaan van 4 tot 18 augustus met een vriendin, maar medisch gezien kan die nu niet mee. Jullie toevallig ook niet net deze periode weg ;-)?

Hey!
Nee, helaas, ik vertrek 26 juni al! (ben al zo hard aan het aftellen!)
Hopelijk vind je nog reisgezelschap.
Groetjes!
Els

Ik heb ook interesse. Ik ben van de '80s en van de regio Oostende.

Voor mij mag het best wel actief zijn, maar een dagje rust apprecieer ik ook wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...