Tweede week September!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shiilish

New Member
Heej!

Ik ben een meisje van 22 jaar, en studeer muziek te Antwerpen.
'k Ben nog op zoek naar 'n reisgenoot die zou willen meegaan de tweede week van september. De plaats maakt niet zoveel uit. 'k Had eerder gedacht te boeken met ryan air, bv. naar La Palma, Kroatië,... . Bestemming maakt niet zoveel uit, als 't maar leuk en eventueel mooi is..!

'k Hou van relaxen, dansen, feestjes, natuur, cultuur, cocktails;), glaasje wijn, muziek, etc.!

Laat maar iets van je horen als je interesse hebt!

Groetjes!

Hey, ik heb de eerste 2 weken verlof, en ik zoek eigenlijk ook een relaxvakantie met de nodige excursies, maar ik ben er wel 34, en kom uit Antwerpen. Laat maar iets weten of je interesse hebt :smile:

Misschien tot later,

Greetz,

J.

hey!!

Ik ben een meisje van 23j. en heb ik september ook vakantie maar doordat men meeste vrienden allemaal op reis gaan met hun vriendje zoek ik hier naar een geschikte reisgezel :)

Bestemming maakt niet uit liefst de zon want die mis u nu toch wel heel erg :)
Je kan mij ook altijd een mailtje sturen op [email protected]

hopelijk hoor ik iets

grtz

Reis september

Hey !

Ik ben een meisje van 20 uit dendermonde en studeer in Gent.
Heb je ondertussen al iemand gevonden anders zou ik het wel zien zitten om mee te gaan eventueel..

Groetjes,

Eva

Wie weet!

Hoi,

Bij mij staat halverwege september tot halverwege oktober in de planning. Past dit bij jou en wat had je in gedachten?

Ik wil graag met de rugzak op gaan en zoek wel iemand om mee te reizen. Relaxten, zon, zee, strand en 's avonds gezellig eten en drinken. Echt ontspannen dus.

Verder ben ik gek op duiken en wil ik dat ook wel een paar keer doen....

Laat maar wat van je horen! leuk!

Groetjes,
Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan