Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Tweede wereldreis 25/09/09- 18/02/10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Traveling

New Member
Hey,

Na het maken van een eerste wereltripje ben ik gebeten door de microbe. Heb dit jaar in maart een 5 tal maanden gereisd door ZO- Azie/Australie/ New Zeeland/West- Amerika. Dit had ik deels (2 maand) ondernomen met reisgezel, het overige van de reis heb ik verder individueel afgelegd. Beiden hebben voordelen, gezelschap is ook aangenaam maar alleen reizen is nog zo leuk want maakt je veel meer mee....

Nu voor mijn volgende reis laat ik even mijn info na voor als er eventueel medereizigers zouden zijn voor delen van mijn nieuwe reisweg en die dus willen delen in een nieuw avontuur. Een goede organisatie/plezier primeert! Ik reis vrij budgetairgericht, maar tracht toch altijd de beste prijs kwaliteit uit te zoeken. Backpacken in stijl! Ik hou van natuur, contact met lokale mensen, sporten, en uitgaan zonder dat dit mijn dagactiviteiten schaadt. Dus een vrij druk reisschema met af en toe een rustmoment.

Ik vertrek voor mijn 2de wereldreis eind september tot en met midden februari.

London-Bangkok-Hongkong-Shanghai-Tokyo-Hawai-San Francisco-New York- Lima-Santiago-Buenos Aires- Rio De janeiro-Madrid-Brussel

Dit zijn de vluchten die vervat zijn in mijn wereldticket. Het langst zal ik verblijven in Z-Amerika (01/11/09- 18/02/10). Eindigen met Rio carnaval!!

Interesse in dit fantastisch avontuur?

Stuur dan een mail naar yannick_naudts@hotmail.com

Ben zelf m 25 wonende te Gent Belgie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...