Usa 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

usa2013

Member
Hey Beste Reizigers!

Wij zijn nog op zoek naar 1 à 2 extra reisgenoten voor een rondreis aan de Oostkant van de USA!

We zijn momenteel al met zijn drietjes! Twee jonge heren en een dame! Ideaal zou zijn moesten we erin slagen nog een vrouw of man/vrouw of koppel kunnen strikken voor deze fantastische ervaring!

Het plan is 2 à 3 weken rond te trekken aan de Oostkust van USA. Momenteel ziet de planning er als volgt uit (let wel: Inspraak is belangrijk! Het is iedereens reis en uw mening telt!)

-> 3 à 4 dagjes New York: De Big Apple op zijn best! Hopelijk al hersteld dan van de storm.
-> auto huren en naar het Noorden rijden: New England. Prachtige streek waar het allemaal begon voor USA. Oude victoriaanse woningen, Hekserij (Harlem)...
-> Daarna trekken we naar het zuiden. Daar komen we Atlantic City tegen waar we lekker wat kunnen gokken. Vervolgens bezoeken we de hoofdstad Washington DC.
-> Dan plannen we een goedkope tussenvlucht Washington naar Florida.
-> Florida: bezoeken we de steden: Orlando met Universal studio's, Disneyworld, Seaworld...., Miami: om wat uit te rusten. Vervolgens bezoeken we Cape Canaveral waar de Spaceshuttles gelanceerd worden en trekken we naar de moerassen van de Everglades. Bekend voor zijn krokodillen...

Het wordt zeker een reis om nooit te vergeten. Dus PM mij als je interesse hebt.

Nog even melden dat de planning zeker nog niet vaststaat en dat uw inspraak belangrijk is! ook naar data is alles nog bespreekbaar!

De eerste reacties zullen de gelukkigen zijn dus niet twijfelen! :biggrin:

Hey,

Ik heb het plan gelezen wat jullie zouden doen in Amerika, al bij al geen slechte trip, maar moest het langs de westkust geweest zijn, stelde ik me direct kandidaat om mee te gaan. Heb 2 maal Florida gedaan en moet zeggen dat er langs die kanten weinig tot bitterweinig te zien is. Daartegenover is de Westkust echt wel de moeite waard, want alleen al California, met eventueel Las Vegas en Grand Canyon erbij zijn prachtig, niet alleen van natuur maar ook de verscheidenheid van steden, mensen, klimaat, ...
Dat is echt een aanrader! Zou er direct terug naartoe willen gaan.

ja heb ik vorig jaar gedaan ;-).
En ik denk niet dat er bitter weinig te zien valt.
Ik heb al redelijk wat opgezocht en denk dat het anders is maar er valt zeker niet minder te zien!

Gewoon een vraagje: hoed oud zijn jullie?
En voor welke periode? Want ik sta in het onderwijs,
Rebecca
Hey Beste Reizigers!

Wij zijn nog op zoek naar 1 à 2 extra reisgenoten voor een rondreis aan de Oostkant van de USA!

We zijn momenteel al met zijn drietjes! Twee jonge heren en een dame! Ideaal zou zijn moesten we erin slagen nog een vrouw of man/vrouw of koppel kunnen strikken voor deze fantastische ervaring!

Het plan is 2 à 3 weken rond te trekken aan de Oostkust van USA. Momenteel ziet de planning er als volgt uit (let wel: Inspraak is belangrijk! Het is iedereens reis en uw mening telt!)

-> 3 à 4 dagjes New York: De Big Apple op zijn best! Hopelijk al hersteld dan van de storm.
-> auto huren en naar het Noorden rijden: New England. Prachtige streek waar het allemaal begon voor USA. Oude victoriaanse woningen, Hekserij (Harlem)...
-> Daarna trekken we naar het zuiden. Daar komen we Atlantic City tegen waar we lekker wat kunnen gokken. Vervolgens bezoeken we de hoofdstad Washington DC.
-> Dan plannen we een goedkope tussenvlucht Washington naar Florida.
-> Florida: bezoeken we de steden: Orlando met Universal studio's, Disneyworld, Seaworld...., Miami: om wat uit te rusten. Vervolgens bezoeken we Cape Canaveral waar de Spaceshuttles gelanceerd worden en trekken we naar de moerassen van de Everglades. Bekend voor zijn krokodillen...

Het wordt zeker een reis om nooit te vergeten. Dus PM mij als je interesse hebt.

Nog even melden dat de planning zeker nog niet vaststaat en dat uw inspraak belangrijk is! ook naar data is alles nog bespreekbaar!

De eerste reacties zullen de gelukkigen zijn dus niet twijfelen! :biggrin:

Hallo Beccie,

Wij zijn alle 3 rond de 25jaar.
De periode is uiteraard bespreekbaar. Augustus is evt.nog een optie of de paasvakantie.. Juli zal helaas niet gaan.

Groetjes,

Vero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan