USA National Parks juli 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvergirl

New Member
Hallo,

ik ben een meisje van 25, bijna 26, en woon in Antwerpen. Ik wil graag de wereld zien! Ik heb al heel wat gereisd maar jammer genoeg nog nooit buiten Europa. Ik heb nu beslist dat ik absoluut dit jaar nog een verre en indrukwekkende reis wil maken. Ik moet hiervoor wel verlof nemen, dus kan maar maximum 2 weken, en zou dat specifiek in de eerste twee weken van juli willen doen. Een leuke bestemming lijken mij de States, en dan meer bepaald de prachtige National Parks in Utah, Wyoming en Colorado. Dit is bijvoorbeeld een leuk idee: [DLMURL]http://www.us-parks.com/yellowstone-arches.html[/DLMURL] Een road trip met o.m. Yellowstone NP en Arches NP erin verwerkt.

Ik zoek een vrouwelijke reisgenote die graag met mij zou meegaan, want alleen is maar alleen, zeker als je een auto huurt.

Als je dit ziet zitten, of je hebt bijkomende/betere/andere ideeën, laat maar weten. Enige voorwaarde die ik niet kan aanpassen is de timing...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Silvergirl
De USA nationale parken zijn geweldig mooi maar ook geweldig ver van elkaar; als je maar 2 weken tijd hebt, ik zou alleen Utah nemen; bv: Arches NP en Bryce Canyon NP en Zion NP. en er zijn nog van alles te bezoeken...
Het is maar een tip; ik ben er geweest en ik weet hoe fantastisch mooi is!
Sorry dat ik zomaar "binnenval" maar het zou spijtig zijn om ter plaatse te beseffen dat je "adieu!" moet zeggen naar dingen die je zo graag zou nog willen bezoeken..
Vragen of wat dan ook ? Graag ter je beschikking !
Groetjes
Gecko:smile:

dag Gecko,

Bedankt voor je reactie.
Ik ging eigenlijk gewoon af op die uitleg op de website van US National Parks, die ik in mijn bericht gepost heb, daaruit leidde ik af dat het wel haalbaar zou zijn op twee weken. Ik heb de afstanden ook eens bekeken op google maps: als je de lus aan één stuk door zou rijden is het in totaal een dag en een paar uur rijden. Uiteraard is dat niet mijn plan natuurlijk, maar een road trip gaat ook een beetje over onderweg zijn en dan van het landschap genieten...

groetjes

Goede morgen Silvergirl
Als je gewoon een roadtrip wilt maken en maar 2 parken bezoeken, dan is het te doen.
"Arches" is "impresive"; je kunt daar wandelen en wandelen....kilometers aan het stuk.
Dus, ik wens je een schitterende vakantie; je zal geen spijt van hebben.
Groetjes

dag Gecko,

Grand Teton en Canyonlands zitten er ook in, dat lijkt mij ook wel enorm de moeite. Er staan ook logietips en zo op de website, echt superhandig!

Hopelijk wil er iemand mee... :-)

groetjes!

Hi Silvergirl
Ik zou willen meegaan, maar mijn verlof staat vast (gereserveerd en betaald); ik zou graag mee gegaan...het is zo mooi !
Soms weten de mensen niet wat ze missen; moest ik zijn, zou ik op Google kijken en dan zou ik geen moment twijfelen !
Maar alles is niet verloren, het is maar 21 april...hou vol !
Misschien wat meer reclame...?
In elke geval, als ik je met iets kan helpen, "it will be my pleasure"!
Groetjes

PS IK ben altijd online, 7/7 en bijna 24/24. Ik ben geobsedeerd door reizen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan