Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
V reisgenote gezocht om begin oktober voor een 2-tal weken richting de zon te gaan. Suggesties?
Ik ben Jessie, 40 jaar uit de regio Oost-Vlaanderen. Ik zoek ook een vrouwelijke reisgenote om eens een weekje weg te gaan. Ik ben een hetero single, die zoals veel mensen het probleem heeft ,dat veel vrienden koppels zijn en al op vakantie geweest zijn. Ik kan wel maar vertrekken rond 6 oktober. Voor mij mag het ook iets dichterbij, als het maar mooi weer is. Groetjes
@Belleke : ik ben ook nog op zoek naar een reisgenote zeker niets meer. Ik weet niet of jij het ziet zitten om een weekje naar Egypte of zuiden van Spanje te gaan, Canarische eilanden, .... Voor mij hoeft het geen Gambia, Cuba zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.