Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vakantie 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borias

New Member
Zomervakantie, wie wil mee?

Ik zoek een reisgenootje die me mij op vakantie wil gaan (periode jullie/augustus)
ik ben zelf 18 (jongen xD) en zoek eigenlijk ook het liefst iemand rond mijn leeftijd
Waar ik heen zou willen gaan?
Ik zit te denken aan de bestemming griekenland of italie?

Laatst bewerkt:
Treinreizen? ;-)

Heey!
Lijkt het je toevallig niet leuk om per trein door Europa te trekken? 3 weken.. in de zomervakantie? Dat gaat met een Global-pass, waarmee je 22 dagen of een maand per trein door heel Europa kan reizen, dus ook Griekenland en Italië Hier op het forum is er ook nog een jongen (Steve, van 20) die dit van plan is deze zomer.. en hij wil graag met een groepje reizen ( 4 mensen ofzo..) Mij lijkt dit ook super.. Ik ben zelf 18 (wel een meisje)

Nou ik dacht.. misschien lijkt het je toevallig wel iets ;-) Laat maar even weten!

Groetjesss,
Lisa

Inderdaad!!
Deze jongen zou graag met de trein beetje rondreizen ;-)
En idd met een groepje..
Vorig jaar ben ik met een meisje (die ik alwel kende) een maand naar Thailand geweest en na een maand ben je elkaar wel beetje zat..
Met een groepje lijkt me dus leuk..
Heb je toevallig hyves??
Groetjes..
Mijn hyves is http://steveboii.hyves.nl

Hmm ..

Ik weet het eigenlijk niet want had eigenlijk iets heel anders in mijn hoofd xD
Maar ik zal erover nadenken..
Ik wacht nog even de reacties van anderen af
ow en Lissa ik vind het niet erg dat je een meisje bent hoor xD

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...