Booking.com

Vakantie 2019 Periode tussen Juni t-/m Sept. Griekenland, Portugal, Spanje, Mallorca etc.

marco201

Member
Hoi,
Wie heeft zin in een reis naar Griekenland, Portugal, Spanje, Mallorca, Malta, Italie enzzzz. voor 7dagen of meer. Ergens tussen Juni tm Sept. Periode is bespreekbaar.
ben jongen van 35jaar. zoek M/V of meerdere, leuk zou zijn met een groepje, voor zon/zee/strand/ uitjes en leuke plekken tezien,voor een leuke vakantie. Misschien nu wel vroeg dit tehebben geplaatst, maar goed.

marco201

Member
hooii Oostende is niet hier in de buurt :). ik Woon in de buurt van schiphol / Hoofddorp / Noord Holland.
Als we straks een groepje hebben om ff aftespreken voor een kennismaking/voordat we boeken is dat voor jouw niet tedoen. voorlopig houden we wel contact.
Uiteidelijk gaat het om de vakantie :)

SylMich

Member
Hallo,

Ik heb ook wel interesse. Voor mij maakt niet zoveel uit naar waar, maar ik had zelf Corfu in gedachten omdat ik hier al gewerkt heb en graag nog eens terug zou gaan. Mijn budget is ook beperkt. Wij moeten ook al vroege vakantieperiodes doorgeven dus momenteel is voor mij mogelijk van 30 mei tot 9 juni.

Ik ben 35 jaar en V.

Groetjes.

marco201

Member
Hoii SilMich,
Leuk dat je ook interesse hebt. Corfu ben ik nog nooit geweest en is voor mij geen probleem. Alleen de Periode 30 Mei tot Juni, vraag ik me af of het dan wel goed weer is,
ik zou wat later willen zodat je gegarandeert meer zon hebt dan regen :). Verder is de bestemming nog Nader te bepalen.

Lijkt mij gezellig om met een klein groepje ofzo te gaan.. Heb zelf de vakantie al door moeten geven dus zit wel aan een periode vast half juli of eventueel laatste week van augustus.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan